Uhm... moet ik nu gaan testen....?? Temperatuur blijft hoog en bloed is niet helder rood geworden (gister bleef bij bruin/heel donker rood met slijm en daarna steeds minder en wat druppels bruin..)
Tja dat is lastig. Bij mij betekende bruin altijd dat ik ongesteld ging worden. Diezelfde dag of de dag erna. Ook was mijn lf maar 10-11 dagen dus bruin op 9-10 dpo betekende nooit wat goeds. Je lf was vorige maand 9 dagen (je werd op 10 dpo ongi), dus de kans is groot aanwezig dat het toch gaat doorzetten vandaag omdat je weer op 10 dpo zit En een testje kan je natuurlijk altijd ff wagen.
Hmm misschien gaat ie nog dalen dus? Maar bij mij daalt ie eigenlijk altijd een dag ervoor of op de dag zelf.. En stel dat het een innesteling was gister (wat ik niet denk) dan kan ik nu niet al testen toch? Mijn lf is normaal gesproken 12 dagen (dus dag 13 ongesteld).
Ik had mijn eerste bericht al ff aangepast. Bruin is oud bloed dus als het van een innesteling is dan is de innesteling al eerder geweest dan het bruinverlies. Bruin op 9 dpo en dan kan de innesteling op 7 dpo zijn geweest. 2-3 dagen na de innesteling kan je posi testen dus dat zou vandaag kunnen.
Even opgezocht.. en er staat dus dat bruin bloed 12 tot 30 uur oud is.. durf niet zo goed te testen aangezien ik ook verder totaal geen symptomen heb.. En inderdaad hoor, ik ben ook nog niet opgestaan, zul je net zien dat het er ineens uit stroomt met het opstaan...
Dat is niet waar. Mijn ongi begon altijd met bruin bloed in de ochtend wat in de avond/dag erna doorzette in rood. Het bruine bloed is nog van de ongi daarvoor
Ps je kaartje van vorige maand vond ik er hoopvoller uit zien. Daar raakte je de 37 en 37.1 zelfs Maar daar heb je nu niks aan Mijn basaal ligt gemiddeld op 36.4. In mijn lf ging hij naar de 36.9, soms een uitschieter naar 37. Maar de keren dat ik zwanger was bleef hij boven de 37.0 en hoger en zakte niet meer terug naar 36.9. Als ik tussen 8 en 10 dpo weer naar de 36.9 zakte wist ik dat ik niet zwanger was die ronde
Haha precies die klom mooi op he! En dan ineens zo'n duik.. maar word dan ook gelijk keihard ongesteld!
Hij ging idd van 37.1 naar 36.9 en de dag daarna verder naar beneden om ongi te worden. Een mooi 3fase patroon maar helaas geen zwangerschap met gevolg.
Ja balen he! Vond m ook zo mooi haha maar inderdaad zelfs mooie kaartjes zeggen niks.. Ik wacht het vandaag nog even af. Mocht ik alleen maar bruinverlies houden vandaag en mijn temperatuur is morgen nog steeds hoog, dan ga ik zeker een testje wagen. Ook zo zonde om onnodig een test te kopen
Nog steeds bruinverlies, maar best wat ook, niet zomaar een klein veegje.. ook echt dat menstruatiegevoel, maar geen rood bloed dus, echt alleen bruin.. soms stopt het en dan komt er weer wat. Als mijn temperatuur morgen nog hoog is, heeft het dan zin om te testen?
Denk nu wel echt ongesteld geworden.. werd paar uur geleden ineens wat roziger en nu net ineens een veeg fel rood.. bah
Balen meid en aan je temp te zien ook Aangezien het rode pas na 21 uur is gekomen moet je vandaag als cd 1 tellen (volgens mijn fert arts/gyn). Ik zou dus gisteren nog op spotting zetten en vandaag op menstruatie Je hebt dan een lf van 10 dagen wat nog mooi is. Hopelijk is het snel raak!
Oh jammer. Dikke knuffel ! Mijn fertiliteitsarts zei tegen mij afgelopen week dat als je menstruatie na 18.00 uur komt je de volgende dag als dag 1 moet zien. Dus net als wat rogijuli zegt gisteren op spotting zetten