dag dames, Wij zitten in de mmm en zijn in behandeling in België. Ze hebben namelijk vermoedens van de vervroegde overgang. Vanaf oktober gestopt met de pil, daarna niet meer ongesteld geworden. Pas op 28 april weer voor het eerst. De bloeduitslagen laten een torenhoge LH en FSH waarde zien. Maar.......vorige maand had ik zo'n typische pijn in mijn lies (duurde een week) en dat heb ik deze maand ook gehad. Nu geeft ff een ovulatie aan. Precies op het moment dat ik die typische pijn had. Er staat daadwerkelijk een dik vet kruis....al vond ik mijn temp vanochtend wel wat tegenvallen... Toch vind ik het zo moeilijk te geloven, ik heb zo'n waardeloze hormoonwaardes.... Heeft ff het ook wel eens fout?
dit is trouwens het kaartje van april. Ook daar lijkt het weer op een ovulatie. zou het dan toch......
Jeetje wat veel open bolletjes in april zeg!! Temp je wel via de billen en elke ochtend op dezelfde tijd voor het oostaan? En vul je dan bij Time in FF wel het tijdstip van meten in en niet die van het invullen?
Trouwens.... je kaartjes zijn toch opeen volgende maanden?? Want je april kaartje eindt op 29 april (?? Ik kan niet zien welke maand dat is) met een waarde van bijna 36.7 (28 april? is daar ruim 36.95) en je huidige kaartje begint op 28 april met een waarde van 36.85 en is daar op 29 april 36.27. Die 2 dagen zijn dus compleet verschillend op beide kaartjes en daarbij is 29 april op je nieuwe kaartje een zaterdag en is 29 april op je oudere kaartje een woensdag. Dus er klopt iets niet. *EDIT* Ik zie het al. Dat is geen kaartje over april maar van eind feb en de maand maart! Heb je in de maand april niet getempt dan?? En nee... dan is het in maart geen eisprong geweest want anders had je op 29 maart al ongesteld moeten worden en niet pas op 28 april.
hela.....sorry. Klopt. Per ongeluk het kaartje van maart erbij gezet. Ik doe iedere dag op tijd meten. Standaard 6.30 rectaal. Ik vul alleen de grafiek later in....dus vandaar de lege bolletjes
Je moet bij time wel het tijdstip invullen van meten en niet van invoeren. Dus getempt om 6.30 uur maar pas ingevoerd om 10 uur dan vul je rechts naast de temp een tijdstip in van 6.30 uur . (En ff overal am/pm goed zetten). Ik zou dat even aanpassen want anders snapt FF er ook niks meer van