Hoi hoi Ik heb even een vraagje.. wellicht dat jullie het weten.. Ik had eigenlijk mijn eisprong afgelopen weekend verwacht .. maar zoals een cylcus elke keer anders kan verlopen is mijn ei nog niet gesprongen .. Ook temperatuur ik.. Hele week ovu testjes gedaan maar tot gister negatief.. Gister laat in de middag was het streepje aardig donker.. maar niet!! even donker of donkerder dan controle streep. Dus negatief? ( test met action ) Vanmorgen was mijn temp ook nog niet gestegen.. Wel vanmorgen ei pijn hele erg druk aan rechterkant Normaal gesproken als ik dit zo hevig voel dan is mijn ovu test ook positief! Dus ik vanmorgen weer een test gedaan ik denk dat zal vast een knaller zijn! Maar tot mijn vebazing juist stukken lichter.. En net nog eens getest en gewoon wit? Terwijl ik echt mijn ei voel wel minder als vanmorgen .. Denken jullie dat hij dan toch geweest is? En dat ik mischien mijn piek vanacht gehad heb? Door werk van mijn man hebben we gister en eergisteren niet kunnen klussen.: Heeft dit vanavond nog zin denken jullie? En stijgt je temp ook daadwerkelijk meteen na de ei? Ingewikkeld allemaal
Uit je kaartje blijkt inderdaad nog geen eisprong en er zit geen positieve test bij. Maar stel dat je inderdaad vannacht een korte piek hebt gehad dan is het logisch dat er nu nog geen temperatuurstijging is want je ei springt pas 24-48 uur na de piek. Ik zou doortesten en door tempen. Van eipijn heb ik weinig verstand, zelf nooit gehad. Maar weet wel dat het vaak niet het springen zelf is wat je voelt. Ik zou dus sowieso vanavond seks hebben.
Bedankt voor je uitleg Hoelang kan een eitje leven na dat die gesprongen is? Of verschilt dat ook weer per vrouw of per ei?