temperatuur stijging geen eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mel25, 14 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel25

mel25 Lid

4 apr 2012
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

in juli 2011 zijn wij gestopt met de pil. Inmiddels ben ik nog steeds niet zwanger.
    In de eerste drie maanden na het stoppen van de pil voelde ik mijn eisprong enorm en kon ik elke maand op de dag uitrekenen wanneer hij kwam. Sindsdien voel ik hem niet meer.
    Ik heb een keertje ovu testen gebruikt maar daar werd ik ook niet wijzer van.
    Nu ben ik begonnen met temperaturen.
    Echter zoals afgelopen maand, stijgt mijn temperatuur wel.
    Begin van de cyclus zit ik vaak op 36.2 en dan richting mijn menstruatie op 36.8 en op de dag dat ik ongesteld wordt zak hij naar 36.5.
    Maar kan ik hier dan uithalen dat ik wel een eisprong heb gehad of stijgt je temperatuur sowieso in een cyclus en dus ook zonder eisprong?
    Hoelanger het duurt hoe onzekerder ik van alles word en of ik wel zwanger kan worden..

Hopelijk kan iemand me antwoord geven.

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Binnen 3 dagen na je eisprong stijgt je temperatuur. Normaliter daalt ie vlak voor/tijdens de menstruatie weer naar het niveau van voor de eisprong.
    Dat je je eisprong niet voelt hoeft niet te betekenen dat je geen eisprong hebt, ik voel mijn eisprong nooit en heb er wel degelijk altijd eentje.

3. mel25

mel25 Lid

4 apr 2012
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee maar ik bedoel, stel dat ik geen eisprong heb, zou mijn temperatuur dan ook niet moeten stijgen, of stijgt die sowieso?

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Het zou raar zijn als je temperatuur stijgt maar dat je geen eisprong hebt. Dan dobbert je temperatuur meestal vrolijk kaag verder. Kijk maar eens in mijn kaartje. Ik heb deze ronde nog geen stijging gehad en er is dus ook geen eisprong.

Deel Deze Pagina