Hi, Weet iemand toevallig hoe de verhouding tussen (vruchtbaar) slijm en je eisprong is? Ik bedoel: ik had eerst 2-3 dagen vruchtbaarslijm en nu veel witverlies. Kan het zijn dat ik nu nog een eisprong kan krijgen? Ikzelf denk eigenlijk van niet maar dan zou mijn cyclus veel korter zijn. Naja misschien geen duidelijk verhaal maar het is dan ook lastig zo'n vrouwenlichaam! Liefs bo
Helaas kan ik je ook niet helpen maar ik heb ook altijd witverlies ong een week na mijn eispromg. Volgens mij kan dit duiden op een naderende menstruatie of een zwangerschap.. Ik denk niet dat het je eisprong is anders even een ovu test doen? Hopelijk ben je hier iets mee geholpen. Groetjes, Linda
Ja dankje! Ik denk niet echt dat het mogelijk is, witverlies tijdens eisprong? Ovutestjes heb ik helaas niet meer.. Als het nodig is, volgende x weer bestellen!!
Hoi Bootje, Witverlies is meestal wanneer eisprong geweest is, hoeft niet meteen een betekenis te hebben. En inderdaad vrouwenlichaam.....pffff
Tijdens eisprong zou je volgens de cervixslijmmethode een slijm moeten hebben redelijk wit/doorzichtig slijm moeten hebben waarmee je tussen je wijsvinger en duim een draadje mee kan trekken als je je vingers van elkaar trekt. Na eisprong wordt je slijm weer dikker en witter...