temperatuur stijgt, maar geen positieve ovulatietest

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Bagheera3, 12 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Hoi Allemaal,

ik had een vraagje, mijn temperatuur is vanochtend met 0.2 gestegen, maar ik heb de afgelopen dagen geen positieve ovulatietest gehad, komt mijn eisprong dan nog? of is hij echt geweest, maar heeft ovulatietest hem niet gepakt? Ik gebruik clearblue digital.
    De heftige ovulatiekrampen die ik de afgelopen 2 dagen had, zijn nu ook weg..

my ovulation chart

2. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Het is nu nog te vroeg om aan de temperatuur te zien of de eisprong al is geweest. Daarvoor moet je minstens drie dagen een hogere temperatuur hebben (min. 0,2gr.)
    Ik zou ook niet blind op die ovulatietesten vertrouwen, het zou evt. kunnen dat je het gemist hebt. Ik denk dat je een paar daagjes af moeten wachten wat de temperatuur doet en ik zou wel doortesten met de ovulatietesten.

3. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Ok, tnx voor je antwoord. De ovulatietesten zijn nu op helaas. En vind het een beetje zonde om nu nog een nieuw doosje te kopen voor die (misschien) paar dagen. Ik dacht dat mijn eisprong was geweest, omdat de vorige keer het ook zo ging..maar dan met positieve ovulatietest...
    Ik wacht mijn temperatuur af ;)

4. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Idd even afwachten wat je temp de komende dagen gaat doen. En ervoor zorgen dat je regelmatig blijft klussen ;) dan mis je je ei iig niet.

5. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Idd moet je 3 dagen temp verhoging hebben. Je kunt omdat je testen op zijn wel wat meer op je slijm gaan varen. Heb je vanaf morgen geen vruchtbaar slijm meer? Dan zal hij al geweest zijn.

6. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Bedankt voor de tip, ik had vanochtend nog rekbaar slijm dus vanavond voor de zekerheid nog maar even klussen ;)

7. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    update: helaas nog steeds geen stijging, wel meer last van afscheiding wat ik anders nooit heb, rugpijn, trekkend gevoel in liezen. ik ga er iig nie vanuit dat ik deze rond een ei heb gehad...toch bedankt voor het meedenken!

8. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    nee het ziet er niet naar uit.... nog even geduld voor je eitje.

9. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Jullie hadden weer gelijk (lees de andere topics en zie dat jullie ervaringsdeskundige zijn haha!)
    Mijn temp is eindelijk omhoog *woei*

10. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Jaaah.. nou klimpt de temp. mooi omhoog. Maar ff zet nog geen kruis? Vast morgen wel.
    succes op het wachtbankje!

Deel Deze Pagina