huh bij 35,2 lag kiara toch echt in het ziekenhuis en die moest blijven zei kreeg haar temp ook niet goed en met die kruik nee het is idd nooit goed
Ik zou ook zeggen meer kleertjes. Kleine man hier heeft aan een romper met lange mouwen, een trui, broek met voering majot (men hoe schrijf je dat hiihihi) sokken erover en schoentjes of slofjes aan. Als we naar buiten gaan krijgt hij een dikke winter jas aan en in de voetenzak en over de wagen nog een regenhoes, tegen de kou en de wind.
Dat zijn wel heel erg veel kleertjes! Ik zou mijn zoon er mee smoren. De meeste kinderen hebben zo veel kleding echt niet nodig hoor! Te warm aankleden is ook niet goed. 36.6 kan ook haar normale temperatuur zijn dus kan zijn dat je haar met een vest en een romper lange mouw weer veel te warm aankleed. Hoe voelt haar nekje? Lekker warm of kil? Als ze lekker aan voelt is het goed, als ze een betje kil aanvoelt zou ik een lange mouw romper aantrekken of een dun vestje over haar kleertjes.
Ze voelt in haar nekje erg warm aan zelfs. Dus naar mijn idee lijkt het dan of zij het niet koud heeft. Ik wil haar ook weer niet TE warm aankleden, maar ook niet te koud. Argh moeilijk ! Maar gelukkig om 11.00 uur komt het CB voor intake dus kan ik even wat dingen vragen!
Mijn zoontje heeft, als hij zich lekker voelt, altijd een temperatuur van 36,5graden. Ik heb me er eigenlijk nooit druk over gemaakt, want ik heb zelf ook altijd 36,5graden. Hij ging na 6dagen naar buiten.
nou het CB is geweest en die denken inderdaad dat het haar eigen temperatuur is. We gaan even controleren de komende dagen. Dus niet meer extra kleertjes (de temp in huis is namelijk lekker warm) en mutsje af. Als de temp dan nog 36,6 blijft dan zal dat inderdaad haar eigen temperatuur zijn. En morgen gaan we dus voor het eers gewoon naar buiten. Vestje erover en dan nog een jas en een muts... komt helemaal goed! Ik ben weer wat gerustgesteld