Wanneer daalt temperatuur

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Duam, 1 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duam

Duam Lid

10 sep 2007
    14
    0
    0
    Hallo allemaal,

Als je ongesteld wordt hoeveel dagen van te voren daalt je temperatuur dan ? Ik heb morgen mijn NOD en hoop natuurlijk dat ik zwanger. Ik heb wel een aantal zwangerschapsverschijnselen, maar dat heb ik wel vaker gehad. Om een teleurstelling te voorkomen stel ik mij er niet helemaal op in (stiekem toch een beetje natuurlijk ;) ) Maar vorige maand daalde mijn temperatuur al 2 dagen voordat ik ongi werd. Nu blijft hij hoog. Kan iemand mijn vraag beantwoorden ?

Groetjes

2. Tammeke

Tammeke Lid

1 mrt 2008
    64
    0
    0
    verpleegkundige
    België
    Die temperatuursdaling kan bij iedereen nogal eens verschillen, soms daalt hij ervoor al of pas erna, bij mij daalt hij de ochtend zelf, dus dan weet ik perfect dat het voor mij weer voorbij is.Hopelijk blijft hij bij jouw hoog, want dat kan dan op een zwangerschap wijzen.

3. Duam

Duam Lid

10 sep 2007
    14
    0
    0
    Bedankt voor je reactie...
    De vorige daalde de temperatuur 2 dagen van te voren. Maar die maand schommelde mijn temperatuur heel erg, dus ik denk niet dat ik er vanuit kan gaan dat mijn temp 2 dagen van te voren al daalt. Ik wacht morgen gewoon af...ik heb geen geduld haha. Ik ben al zolang bezig !

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Soms 2 dagen van tevoren, soms 1 dag van tevoren, soms op de dag van de menstruatie zelf fors naar beneden, soms (uitzondering) wordt je zelfs ongesteld met een mooie hoge temp. Soms daalt-ie in 1x flink, soms gaat het met kleine stapjes geleidelijk omlaag. Wie zal het zeggen? ;)

5. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    bij mij daalt ie zo 3 dagen van te voren

en dat in stapjes bijv.. 36,8 36,7 36,6

6. Duam

Duam Lid

10 sep 2007
    14
    0
    0
    Helaas moet ik dus echt gewoon tot morgen wachten. Ik kan op internet er ook niks over vinden. Lees daar eigenlijk hetzelfde als hier. Het is bij iedereen verschillend. Hoopte eigenlijk dat de temp wel altijd daalt als je ongi moet worden, want dan zou ik het morgenvroeg al weten. Maar lees nou dat dat ook niet eens perse zo hoeft te zijn. Nouja zo blijft het wel spannend hihi.

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

als ik ongesteld moet worden zakt de temp altijd tot 36.4
    Dus dan weet ik dat ik de volgende dag ongesteld moet worden

8. Duam

Duam Lid

10 sep 2007
    14
    0
    0
    Ik heb gisteravond toch nog een test gedaan en jahoor ik ben zwanger ! Dus mijn gevoel klopte toch, maar twijfelde omdat ik het gevoel kreeg dat ik ongi zou worden.

9. Tammeke

Tammeke Lid

1 mrt 2008
    64
    0
    0
    verpleegkundige
    België
    Proficiat !

10. mamv1

mamv1 Niet meer actief

gefeliciteerd!

11. Duam

Duam Lid

10 sep 2007
    14
    0
    0
    Dankjewel en ik hoop natuurlijk voor jullie dat jullie snel zwanger zijn.
    Ik heb 2 maanden mijn temp bijgehouden en afgelopen maand iedere dag sex gehad en 5 minuten blijven liggen met de benen omhoog.
    Ze zeggen dat door iedere dag sex te hebben de kwaliteit van het zaad minder is...maarja bij ons is het toch gelukt. Misschien ook maar eens proberen, als jullie dit nog niet gedaan hebben tenminste

12. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    De kwantiteit van het zaad gaat achteruit, de kwaliteit niet. ;)
    Fijn dat het bij jullie nu raak is! Gefeliciteerd! Geniet ervan! :baby:

13. Duam

Duam Lid

10 sep 2007
    14
    0
    0
    Dat klopt...ze zeggen inderdaad dat je om de dag sex moet hebben. Maar ik ben 1,5 jaar geleden gestopt met de pil. Na een half jaar mij er toch maar eens in gaan verdiepen en dus om de dag sex gehad (als het kon natuurlijk). Dat lukte ook niet. Afgelopen maand iedere dag sex gehad en het is gelukt. Maar het kan natuurlijk ook toeval zijn hoor.

Deel Deze Pagina