Temperatuur Turkije in mei

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Nipa18, 11 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    Ik lees op internet dat het zo'n 20 tot maximaal 25 graden is in mei. Wat is jou ervaring?

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Wij zijn een paar keer in maart geweest en toen was het al circa 22 graden en in mei hebben we een keer gehad tussen de 25 en 30 graden. Heerlijk!

3. flowersoflove

flowersoflove Bekend lid

15 nov 2013
    811
    0
    16
    Kinderopvang
    In mei waren wij in Turkije en het was op sommige dagen echt niet te harden, zo warm was het. Ligt denk ik ook een beetje aan naar welke plek je gaat, en het ene jaar is het weer beter dan het andere uiteraard. Maar het is er dan sowieso lekker weer.

4. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    Helemaal top bedankt!

5. Butchke

Butchke Niet meer actief

Vorig jaar in de meivakantie een paar dagen regen en 19 graden helaas..... In Lara :(

6. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vorig jaar de eerste week van mei geweest en mooi weer gehad met 25 graden. Ook 2 dagen bewolkt :( Hou er wel rekening mee dat het zwembadwater nog erg koud is omdat het s nachts afkoelt. Neem ook een vest mee voor s avonds want danis het soms best fris. Wij gaan dit jaar begin juni ;)

7. sjak

sjak Niet meer actief

Wij vorig jaar ook in de meivakantie geweest. Veel regen en maar 4 (van de 14) zonnige dagen gehad. (Marmaris)

8. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    Hmm jammer begin nu echt te twijfelen......geen zin om 3000 te betalen voor een beetje regen en rotweer. 😭

9. sjak

sjak Niet meer actief

Ik vond het daarom ook echt vreselijk! Voor mij nooit meer. Ik kan je wel de canarische eilanden aanbevelen. Is super. Je kunt daar ook kiezen voor all inclusive, maar dat heeft niet mijn voorkeur. Wij gaan liever uit eten of koken zelf.

10. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    we zijn afgelopen jaar half mei in lara geweest. het weer was niet geweldig. veel bewolking.
    we zijn aan het twijfelen geweest om het toch te proberen, maar besloten het niet te doen

11. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Wij zijn vorig jaar ook in de meivakantie geweest naar lara ( 30 april tot 7 mei)
    Hebben 2 dagen regen gehad, maar de rest toch zeker 25 graden en hele dagen op het strand liggen bakken terwijl de kinderen schelpen zochten.

12. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Hier ook een slechte ervaring in de meivakantie. Vorig jaar 4 van de 8 dagen regen. Kwam echt met bakken uit de hemel. Voor ons nooit weer!

13. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    790
    116
    43
    Ben die jaar geleden eind april/begin mei in Side geweest, overdag mooi weer maar 's avonds koelde het erg af. En koud zwembadwater.

14. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Vorig jaar in eind mei begin juni in antalya geweest en het was echt heerlijk! Precies goed! Ook niet te druk!

15. Butchke

Butchke Niet meer actief

Wij zijn later gegaan, hier was de meivakantie half mei;)

16. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    Waar is het in Europa gegarandeerd mooi weer??? 😰

17. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Wij zitten ook nog te twijvelen wat te doen in mei, onze kinderen hebben de laatste 2 weken van mei (zelf ingepland op school)
    Wij willen of met de camper als het mooi weer is Frankrijk of Denemarken.
    Of met het vliegtuig. Maar wij wachten gewoon tot het allerlaatst en gaan dan boeken. Zou het zo jammer vinden als je 2000 euro kwijt bent en je zit in Turkije of Griekenland en het weer is maar zo zo..
    In mei durf ik nog wel een lastminute te gokken.
    Zomervakantie +3 weken staan al wel vast:D

18. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Wij zijn 2x in mei geweest. Een paar dagen regen en soms bewolkt. Wel warm.... maar mega snel donker en fris in de avond. Zee en zwembadwater koud.....

19. Mireia

Mireia Actief lid

11 jan 2013
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het weer in turkije in mei is betrouwbaarder dan de canarische eilanden in mei hoor. Ben vaak in mei geweest nog niet 1 x slecht weer gehad. Vriendin gaat wel naar canarische eilanden in voor en na seizoen heeft wel paar x pech gehad. In turkije is het in antalya in voor en na seizoen het meest betrouwbaar langer lekker weer.

20. Eylem

Eylem Niet meer actief

Zuidoosten (Alanya e.o.) is zeer zonzeker in mei. Altijd warm, beter gezegd heet weer (30+ en zonnig) gehad in mei.

Deel Deze Pagina