Temperatuur Turkije in mei

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Nipa18, 11 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mireia

Mireia Actief lid

11 jan 2013
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    Half/eind mei is het allang voorbij met slecht weer in turkije. Doe een last minute dan kan je 2 weken vooruit kijken en ben je meer gerust.

Mn ouders hebben n zomerhuisje aan de egeische kust. En gepensioeneerde mensen die daar in tr wonen komen daar naar hun zomerhuisje van mei t/m oktober vertoeven, maar 6 maanden vakantie is natuurlijk wat anders dan 1 a 2 weken:)

2. Zariena

Zariena Actief lid

6 apr 2014
    129
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik wil 19 april naar turkije, Okurcalar gaan. Dat ligt half uur van alanya vandaan. Is er toevallig iemand rond die tijd daar geweest? En hoe was het daar?

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik ben er eind april geweest, toen was het heerlijk, kon je gewoon al op het strand liggen (zee is dan nog wel koud hoor). Ik ben ook weleens in februari geweest, toen was het ook heerlijk, maar wel met lange mouwen :). In Alanya en omgeving is het eigenlijk heel weinig slecht weer, zeker buiten de winter om. Ik ben er heel vaak :) geweest, zeker 15 keer in verschillende periodes, en ik kan me maar 2 of 3 slechte dagen herinneren en dat was in november.

4. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Wij zijn 3 x geweest in mei. Eerste keer was het echt super slecht weer van de 10 dagen 8 dagen regen gehad 😥😥 was toen wel echt in jaren niet zo slecht geweest hoorden we van de mensen daar.
    maar de andere twee keren echt prachtig weer gehad heerlijk !! Zee was wel koud inderdaad maar voor de rest was het hartstikke lekker.

5. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    September is wel heerlijk trouwens , en de zee is dan lekker warm maar goed dat is niet mei ;)

6. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Waarom ga je niet lekker in Juni of Juli?

7. Zariena

Zariena Actief lid

6 apr 2014
    129
    3
    18
    NULL
    NULL
    Wie is er ooit naar delphin deluxe geweest in okurcalar? Wat vond je ervan?

8. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    Kids zijn leerplichtig en man zit aan de bouwvak vast. En dan is er kans op 45 /50 graden:)

9. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    wij gaan eind mei en ik verwacht 25-30 graden. Vind het wel best.

10. stephaniesv

stephaniesv Actief lid

9 apr 2013
    169
    0
    16
    Wij zijn vaak in mei geweest, maar het ligt er echt aan waar je heen gaat. Wij hebben altijd heerlijk weer gehad. wel een keer regen maar dan is het in de middag weer prachtig weer.
    Delphin deluxe zijn wij nog nooit geweest.

11. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    ik zou gewoon voor een last minute gaan! Er is straks genoeg over en in de aanbieding en dan boek je pas als je zeker weet dat het weer voor de week daarop top is.

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nou niet overdrijven hoor 50 graden haal je zelfs in Alanya niet :D . Maar warm is het inderdaad wel in juli.

13. Mireia

Mireia Actief lid

11 jan 2013
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    IK en mn nicht en gezin gaan elk jaar daarheen. Het is supergoed!maar ik was er in 2008. En het was ook duur.

14. Zariena

Zariena Actief lid

6 apr 2014
    129
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik zit te twijvelen tussen alanya en marmaris. Marmaris zijn we 2 jaar geleden geweest en vond het hotel erg goed. En in de buurt zit veel winkels en cafes. En delphin deluxe zit 30min van alanya af. En in de buurt zit alleen een kleine bazaar. Ben daar nooit geweest

15. Mireia

Mireia Actief lid

11 jan 2013
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    Delphin de luxe zit tussen alanya en manavgat in ja beetje ver van alles klopt. Hotel is mooi en goed maar als je daarbuiten ook levendigheid gezelligheid wil ga dan naar marmaris hoor. Er is idd 1 marktje dichtbij. Ik zelf houd daar niet van ook met kind gingen wij afgelopen zomer elke avond de stad in om te eten en n rondje te wandelen we zaten in n huisje toen ipv hotel.

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.814
    113
    Ja, echt dus wel! Jaren geleden eens geweest, gemiddelde temp die 2 week was 46 graden, met een uitschieter naar 52!

17. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    Wij ook:)

18. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Wij gaan al jaren in mei & oktober richting Alanya en hebben eigenlijk altijd nog mooi weer gehad.
    1 jaar in mei af en toe regen maar dat viel savonds/snachts dus daar hadden we niet veel last van.

19. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.804
    5.941
    113
    Vrouw
    Wij zijn 2 x de laatste week van april geweest. Mooi weer, zo rond de 24 graden. Het koelt alleen wat sneller af in de avonduren. Wij vonden het een prima temperatuur!
    En ook prima prijzen...1700 euro, 1 week AI, 2-kamer appartement. Voor 2 volwassenen, 2 kids en 1 baby. Helemaal goed!

20. Zariena

Zariena Actief lid

6 apr 2014
    129
    3
    18
    NULL
    NULL
    Waar van turkije ben je gegaan?

Ik wil eind april naar marmaris gaan. Is daar dan ook lekker weer?

Deel Deze Pagina