Dames! Kan iemand mij helpen met het uitleggen van temperaturen? Hoe werkt dit en wat heb je nodig? Ik ben sinds gisteren ongesteld geworden en welke app is daarvoor handig? Wel heb ik de mijn kalender app Ik heb geen flauw idee hoe het werkt dus please help me out
De app Fertility Friend is heel handig! Geeft een goed overzicht van je temp en alle kwalen/bijzonderheden. In mij handtekening staat ‘my ovulation chart’, kan je ff kijken. Elke dag, na ongeveer hetzelfde aantal uur slaap, op hetzelfde tijdstip rectaal tempen. Dat geeft het meest betrouwbare resultaat
Ok dames ik ga dus morgen beginnen met tempen! Elke ochtend zelfde tijd. Het is dan cyclus dag 6 want en vandaag klaar met menstrueren toch niet te laat hoop ik?
Opzich lijkt het mij geen probleem, al geeft vanaf dag 1 natuurlijk het meest complete beeld. Ik was zelf ook niet op dag 1 begonnen vorige ronde. Je zit nu nog ruim voor je ei neem ik aan? Dan kan je nu nog kijken hoe je temp voor je ei is en hoeveel je temp eventueel stijgt na je ei. Ga je wel rectaal tempen? Nog voordat je opstaat... dus je thermometer binnen handbereik leggen is het handigst.