hoi dames zins drie dagen ben ik honds moe en het begint al na 1 uur dat mijn ogen loom en zwaar worden. ik wordt een soort ziek van de moe heid en slaap dan ook vaak vanaf half 5 t/m 8 uur en dan gaat het enigszins weer. ik zit nu op dag 6 a 7 na mijn eisprong kan je dan al zo moe zijn ( mocht het raak zijn ) xxxxxxxxxxxxxxxxxx
ik heb ergens gelezen dat vaak de echte kwaaltjes pas bij 6 weken beginnen. ik zelf heb ook nog geen last van vermoeidheid, eerder nog een energieke opleving maar elk lchaam is anders dus ik kan er eigenlijk verder weinig over zeggen helaas
Hmm lijkt me erg onwaarschijnlijk, maar ik zeg niet dat het niet zou kunnen. Misschien kan je even je ha vragen om je suikerspiegel te laten checken?
Ik ben ook al vanaf een week na eisprong super moe. Moet wel zeggen dat het de laatste week nog extremer is geworden. Maar slaap ook slecht en ben dan weer vroeg wakker.
Ik was echt al dood- en doodmoe voor ik überhaupt een posi test in handen had, het moe zijn was dan ook gelijk mijn enige kwaaltje deze hele zwangerschap. Heeft aangehouden tot ongeveer week 13/14. Het zou dus kunnen dat je zwanger bent, maar het kan net zo goed zijn dat je wat last hebt van bijv. bloedarmoede. Nog even afwachten dus...
ik was ook best moe toen ik posi testen .. ik heb het nu ook en het wordt alleen maar erger maar als je nog voor je nod zit of nog niet weet dat je zwanger ben lijkt het me sterk
Ik was ook moe vanaf 4 weken.. nu zit ik op meer dan 8 weken en het wordt al iets minder nu.. maar goed je kan er nooit iets over zeggen natuurlijk, want morgen kan het bijvoorbeeld weer heel anders zijn! Ik zou, net als wat de meiden zeggen hier, gewoon even bloed laten prikken. Het kan ook zijn dat je bloedarmoede hebt daar wordt je ook ontzettend moe van!
heb al even een afspraakje gemaakt voor een ijzer testje.. suiker zit goed die wordt bij mij na gekeken in het ziekenhuis. moet elk half jaar 6 buisjes af geven dan gaan ze alles na ( ziekte van reynaud ) de rest tja zien we wel , heb vandaag even lekker uit geslapen ik had het niet meer leek wel een zombie gisteren xxx
mijn vermoeidheid begon ook met 4 weken en heb het nog steeds. Vreselijk moe alsof ik de hele nacht heb doorgehaald.
Ik werd rond 4/5 weken moe. Dit was stukken minder rond de 8 weken, en nu hoef ik alleen nog maar af en toe over te geven. xx
Jeeee, wat een herkenning! Ik wou net zelf een topic openen, want ik ben ook niet vooruit te branden. Afgelopen 3 dagen is het elke keer rond 15:00 uur raak. Dan moet ik gewoon alles laten voor wat het is, want ik KAN dan gewoon echt niet meer verder. ZO moe ben ik. Nu dus ook. Kan mijn ogen bijna niet open houden, echt niet normaal. Moet de hond zo nog uitlaten en als ik daar alleen al aan denk......... PFFFFFFFFFF!!! Hellluupp!!
Hoi hoi, Ik ben nu zo'n 7 weken zwanger. Weet het pas volgende week bij de echo zeker Maar ik werd met ongeveer 5 weken heeel moe. Ik weet pas sinds gister dat ik zwanger ben dus nu vallen alle kwaaltjes op zijn plaats. Even een vraagje: Ook ik heb de ziekte van reynaud, maar ik hoef niet om de 6 maanden bloed te laten prikken? Waarom prikken ze bij jou? Liefs, Sam