helder,redelijk donkere urine met witte vlokjes erin bij de huisarts

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door MDCasBaby, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MDCasBaby

MDCasBaby Lid

18 apr 2010
    40
    0
    0
    Middelburg
    hey dames
    ik ging net langs de dokter want ze gaan alvast een test voor me doen(NOD over 2 dagen)
    ik plaste in zon bekertje en het was een beetje aan de donkere kant maar wel helder,met witte kleine vlokjes.
    Herkenbaar?

Ik word vanmiddag gebeld met de uitslag dus zit gruwlijk op mn zenuwen!!
    maar als het nega is,heb ik nog steeds kans want tis nog maar 2 dagen vor mijn NOD en bij mn zoontje zag ik het pas heel erg licht na 5.5 week

groetjes moniek!

2. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik heb dat ook maar dan heeft het denk ik te maken met de afscheiding die ik op het moment erg heb. Of het iets met een zwangerschap te maken heeft? Weet ik niet... volgens mij heb ik wel vaker vlokjes in mn urine.

Maar dat je huisarts al 2 dagen voor NOD test??? Heeft dat een bepaalde rede??

3. MDCasBaby

MDCasBaby Lid

18 apr 2010
    40
    0
    0
    Middelburg
    ja ik vroeg het:p maar hij is nega..maar k had niet anders verwacht,die van dehuisarts zien echt pas na de nod.zei ze er nog bij
    kruidvat 2v5 beter?
    k hoor dat vaak?

4. linde90

linde90 Niet meer actief

raar dat je huisarts al test voor je NOD.
    Hoef je hier bij de arts niet mee aan te komen.

Maar de KV 2 voor 5 teste bij mij 3 dagen voor nod licht posi.

Succes

5. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Vaak stuurt de HA je weer terug naar huis met de reden 'wacht nog maar even af'
    en die test al helemaal niet voor de nod...
    Die teste niet eens toen ik een maand over tijd was lol enige wat ik moest was afwachten.

6. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    De testen die de huisartsen gebruiken verschillen niets in de testen die je in de winkel kan kopen hoor. Ik zou gewoon een paar dagen afwachten en thuis testen. Hier heb je m.i. geen huisarts voor nodig hoor.
    Mijn huisarts zou me ook rechts om keert sturen. Al zéker niet voor nod laten testen.

Deel Deze Pagina