Temperatuur verhoging = eisprong?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Zanetti, 10 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Hoi.

Omdat ik met de zoekfunctie nergens mijn vraag kan terug vinden probeer ik het even zo.

Betekend een temperatuur verhoging altijd dat je een eisprong hebt gehad?

Ik voel namelijk niet altijd mijn eisprong (zoals pijnlijke steekjes enzovoort). Maar heb wel altijd een verhoging vanaf de dag dat ik denk dat ik een eisprong 'denk te hebben' tot aan de NOD. Zodra mijn menstruatie begint zakt de temperatuur weer. En begint het weer van voor af aan.

Kan iemand me gerust stellen? ;)

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Als je temp stijgt met 0.3 of meer en daarna ook hoger blijft dan de temp voor je ei, heb je inderdaad een eisprong gehad. Er is ook een "temperatuur"-topic, gelijk onder "zwanger worden".

3. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Bedankt voor je antwoord miepie. :)

He getsie, dan heb ik die topic over het hoofd gezien. Stom van me. :oops: . Kan een van de moderators mijn topic daar naar toe verplaatsen ajb. Excusses.

Gr Yach.

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Let op: je hebt je eisprong dus op de laatste dag dat je temp nog laag is en dus NIET op de dag van de verhoging!!

5. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Ja dat weet ik meid, wanneer de kwik omhoog schiet dan is je eisprong geweest. Ik ben nu wat geruster. Bedankt voor je reactie Aquilegia (prachtige nick btw!) :)

Natasja bedankt voor het verplaatsen van m'n topic! :D

6. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Sorry voor mijn overbodige opmerking, Yach, maar ik wilde niet dat je verkeerd zat te klussen! ;)

7. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Helemaal niet overbodig hoor, wie weet zijn er mensen die dit helemaal niet weten. Zo leren we nog eens van elkaar. :thumup:

Ik waardeer het zeer, super lief van je. :)
    Gr Yach

Deel Deze Pagina