Lukt me voor geen meter om zo'n kaartje te krijgen. Doe blijkbaar wat fout! Maar wat? Kan iemand me helpen of er misschien eentje voor me aanmaken? Inclusief uitleg aub. Blijkbaar te blond! Liefs en bedankt! Marjo
hoi muuske, wat begrijp je precies niet? als je naar www.fertilityfriend.com gaat en je maakt een account, dan kun je vervolgens elke dag onder 'chart' (linksboven) en dan 'enter data' (let op of het de goeie dag is) je temperatuur en het tijdstip etc invullen. je temperatuurkaartje vul je zo dagelijks aan met de nieuwe temperatuur. als je bij menses/spotting aangeeft dat de nieuwe ongi is begonnen dan maakt ie vanzelf een nieuw kaartje, maar kun jeook de oude nog inzien. beantwoordt dit je vraag? groetjes, lauwie
hoi, ik ben al ingeschreven, dus ik kan niet meer zo goed bekijken hoe het moet. je kunt toch klikken op 'join now for free' ofzo? en dan je e-mail adres en een naam voor op de site invullen? wijst het zichzelf niet? wat gaat er dan mis? waar kom je niet verder? groetjes, lauwie
Ik ben ook al ingeschrevn dus weet ook niet meer hoe het precies werkt. Maar je moet idd eerst op 'join now for free' klikken en dan email adres invullen en dan krijg je een code in je email box en die moet je invullen als password code en die moet je altijd gebruiken om in te loggen en je kunt bij login een naam verzinnen die je wilt. En voor een kaartje druk je op chart en dan kun je je kaartje invullen. Ik weet niet of het duidelijk is zo anders horen we het wel. Succes. Liefs wolly