Ik zit te trillen hier. Zo zenuwachtig. Zal het dan toch eens gebeuren en dan goed? Ik heb jaren mijn temperatuur dagelijks bijgehouden en een cyclus van 29 dagen. Voor de 29 dagen gaat mijn temperatuur altijd per dag een paar graden omlaag en word ik bij 36.3 weer ongesteld. Deze maand was ik overal klaar mee. Even rust, niet temperaturen en geen ovulatie testen en niet met mijn benen omhoog na de daad. Doordat ik wilde weten wanneer ik weer ongesteld ging worden heb ik gisteren gemeten en was het 36.8 (is gebruikelijk en zakt het verder door). Dus mijn hoop was weer weg. Vanmorgen was het 37.2 op dag 30! Dit is nieuw en heb ik nooit. Het zou 1 dag overtijd betekenen voor mij. De test kv 2v5 is negatief kan ik niet veel van maken. Spannend zeg. Nu hopen dat de teleurstelling weg blijft. Afwachten. Groetjes. Moest het ff kwijt
Oehh spannend zeg, ben benieuwd of je snel een positieve test hebt 😁 mijn temperatuur is ook erg hoog deze maand voor mijn doen.. mijn borsten doen knallende pijn en de kleur veranderd.. alleen hier nog een paar dagen wachten 😣
Ohw ohw die wachtweken verschrikkelijk he haha ik hoop ook voor jou een duidelijke test. Spannend! mijn borsten voel ik ook flink, maar dit heb ik andere maanden ook wel eens gehad en werd ik wel ongesteld. Dus ik haal hier minder hoop uit voor mij. voorgaande 2 dagen een vochtig gevoel gehad, net of er lucht ontsnapt. Dit heb ik ook vaker gevoelt voordat ik ongesteld werd, dus zag het al komen. vandaag had ik dit gevoel niet meer en wel gevoelige borsten nog. ik zou het nu toch eens moeten worden zou je zeggen. Gisteren had ik in de ochtend het gevoel dat ik ging flauwvallen en mijn benen werden heel licht. Einde ochtend had ik een duizelig gevoel, dit trok ook weer weg. Dit heb ik nooit. Het koud hebben heb ik vaker, maar dit houd ook flink aan dat ik nauwelijks warm wordt, behalve van een kwartier warm douchen. Ik hou er toch maar rekening mee dat mijn temp alsnog gaat dalen en ongi wordt. aangezien ik geen posi test had. Ik ben vaker kort zwanger geweest, maar ik stoot het later alsnog af ofzo. de gyn is dit aan het onderzoeken. Spannend bah. Groetjes
Helaas. . Mijn temperatuur is gezakt naar 36.7 en dat is bij mij nooit een goed teken. . Ik wacht nu totdat het doorbreekt. Na 3/4 dagen overtijd mag het niet zo zijn. Vanmorgen even een paar tranen gelaten. Het kwam zo dichtbij maar toch niet. Geen bloed heeft moed zeggen ze. Bij mij is de moed in mijn schoenen gezakt Door mijn temperatuur. Marieke ik hoop voor jou meer geluk! Groetjes
Hoi. Lief dat je het vraagt. Ik was op 5 dagen overtijd ongesteld geworden. Mijn menstruatie was niet zoals anders, wel krampen een helder bloedverlies, bijna geen stolsels (3 ofzo) en veel slijm. Mijn temperatuur is terug omhoog gegaan naar 36.8 meestal zit ik nu weer op 36 2. Heel raar. Vanmorgen blauwe aderen op mijn borsten, ik blijf duizelig met een draaiende maag. Ik ga ervan uit dat ik toch ongesteld ben geworden, maar in het weekend ga ik toch een test doen voor de zekerheid. Mijn vriend zei dat ik een bollere buik heb gekregen. Ws moet ik toch minder eten haha. Ik laat het weten. Ik ga nergens van uit, maar heb extra bevestiging nodig. Groetjes
Hmm vreemd, spannend nog even dus Brunette. Wie weet, test je toch positief de wonderen zijn de wereld nog niet uit.. In ieder geval hoop ik dat je snel duidelijkheid hebt!
Helaas geen wonder voor mij. Negatieve test. Gewoon een rare menstruatie gehad dus. Ik heb weer een pakket besteld via sensitest, dus weer met volle moed gaan we er tegen aan. Liefs