Temperatuur vraagje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Chrizzzy, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Hi,

Even een vraagje.
    Ik ben deze maand weer aan het temperaturen. Nu was mijn temperatuur in de eerste 2 weken van de cyclus altijd rond de 36,4 - 36,5 (met sporadisch een uitschietertje naar 36.6).
    Deze maand (ik zit nu op dag 11), is de temperatuur echter steeds 36.8 (met een keertje 36.7). Heeft iemand anders wel eens meegemaakt dat de temperatuur voor eisprong ineens de hele periode hoger ligt?

Groet Chrizzzy

2. anna26

anna26 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.008
    0
    0
    zelfstandige
    hoi

heb een hele tijd getempratuurd maar van de cyclussen die ik in kaart heb gebracht heb ik dit niet meegemaakt
    sorry

hoop dat iemand anders je verder kan helpen

groetjes en succes

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik heb dat nog nooit meegemaakt. Heb je een normale menstruatie gehad, of lichter? Zou je zwanger kunnen zijn? Misschien een vreemde vraag gezien je onderschrift... maar die gedachte komt in me op.
    Op het tempkaartjesforum was een vrouw die licht gemenstrueerd had, en haar temp daalde, maar de temp ging daarna weer omhoog, te vroeg. Daarom testte ze en dat was positief!

4. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Thanks voor de reacties.
    Mijn ongesteldheid was normaal wat hevigheid betreft, dus zwanger lijkt me niet... ook geen enkel ander teken dat daar op zou wijzen... donderdag echo, dan weet ik of er desondanks een eitje aankomt... even duimen nog

5. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hoi chrizzzzy,
    ik had met clomid ook altijd een hogere temp voor mijn ei!
    even je FM afwachten!
    succes deze ronde

6. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Het rare is juist dat die temperatuur van 36,4-36,5 ook altijd met clomid was... heb alleen getemperatuurd in de tijd dat ik clomid slikte...

inderdaad niets anders te doen dan morgen afwachten en hopen dat er gewoon een mooi ei aan zit te komen

Groet Chrizzzy

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    je lichaamstep kan wel eens wat hoger zijn hoor
    maar vaak heb ik dat in de zomer
    mijne is normaal voor ei ook 36,4/36,5 en met het warme weer ging ie vaak voor ei 36,6/36,7
    maar goed het is nu alles behalve warm

Deel Deze Pagina