Hi, Even een vraagje. Ik ben deze maand weer aan het temperaturen. Nu was mijn temperatuur in de eerste 2 weken van de cyclus altijd rond de 36,4 - 36,5 (met sporadisch een uitschietertje naar 36.6). Deze maand (ik zit nu op dag 11), is de temperatuur echter steeds 36.8 (met een keertje 36.7). Heeft iemand anders wel eens meegemaakt dat de temperatuur voor eisprong ineens de hele periode hoger ligt? Groet Chrizzzy
hoi heb een hele tijd getempratuurd maar van de cyclussen die ik in kaart heb gebracht heb ik dit niet meegemaakt sorry hoop dat iemand anders je verder kan helpen groetjes en succes
Ik heb dat nog nooit meegemaakt. Heb je een normale menstruatie gehad, of lichter? Zou je zwanger kunnen zijn? Misschien een vreemde vraag gezien je onderschrift... maar die gedachte komt in me op. Op het tempkaartjesforum was een vrouw die licht gemenstrueerd had, en haar temp daalde, maar de temp ging daarna weer omhoog, te vroeg. Daarom testte ze en dat was positief!
Thanks voor de reacties. Mijn ongesteldheid was normaal wat hevigheid betreft, dus zwanger lijkt me niet... ook geen enkel ander teken dat daar op zou wijzen... donderdag echo, dan weet ik of er desondanks een eitje aankomt... even duimen nog
hoi chrizzzzy, ik had met clomid ook altijd een hogere temp voor mijn ei! even je FM afwachten! succes deze ronde
Het rare is juist dat die temperatuur van 36,4-36,5 ook altijd met clomid was... heb alleen getemperatuurd in de tijd dat ik clomid slikte... inderdaad niets anders te doen dan morgen afwachten en hopen dat er gewoon een mooi ei aan zit te komen Groet Chrizzzy
je lichaamstep kan wel eens wat hoger zijn hoor maar vaak heb ik dat in de zomer mijne is normaal voor ei ook 36,4/36,5 en met het warme weer ging ie vaak voor ei 36,6/36,7 maar goed het is nu alles behalve warm