Temperatuur vraagje

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Beertje29, 24 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beertje29

Beertje29 Actief lid

13 nov 2015
    235
    362
    63
    Vrouw
    Hi allen,

Even een kort vraagje.. ik temperatuur zelf al een aantal maanden maar nu heb ik zondag een positieve ovulatietest gehad. Nu heb ik diezelfde avond mijn dekbed eruit gehaald en geslapen onder een laken. De dag na mijn ovulatie zou mijn temperatuur dan normaal omhoog moeten gaan maar nu blijft hij ongeveer gelijk, maar 1 tiende verschil met mijn eisprong dag. Ik temperatuur altijd op het zelfde moment. Zou mijn lichaamstemperatuur lager zijn omdat ik nu onder een laken slaap of heeft dat geen invloed. Wat denken jullie?

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.956
    15.597
    113
    Nabij Utrecht
    Als zondag je posi ovu was, dan was maandag of vandaag je eisprong en stijgt je temp pas vandaag of morgen voor het eerst.

Je hebt dus nog geen eisprong gehad en hij zal dus vandaag gaan komen met morgen je eerste verhoging.

3. Beertje29

Beertje29 Actief lid

13 nov 2015
    235
    362
    63
    Vrouw
    Dank je voor je antwoord en dat snap ik :) Mijn eisprong was waarschijnlijk gisteren maar ik vroeg mij gewoon af of het slapen onder een laken of dekbed een impact kan hebben op je temperatuur. :)

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.956
    15.597
    113
    Nabij Utrecht
    Ja dat kan, maar ik denk echt dat jouw ei vandaag pas is.

Als jouw ei gisteren was dan had je temp tov gisteren al hoger moeten liggen, ook omdat je gisterenochtend dezelfde temp als vandaag had met dezelfde slaapgewoontes ;)

5. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Ja bij mij gebeurt dat zeker :)

Deel Deze Pagina