temperatuur water wasmachine

Discussie in 'De lounge' gestart door Windows, 22 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    *zucht*ik ben ten einde raad,het water van mijn wasmachine wordt niet meer warm geloof ik,heb alles(betaalbare oplossingen dan;))al geprobeerd....schoonmaakazijn,soda,een merkloos flesje wasmachinereiniger,maar niets blijkt te helpen.

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    onze vorige machine werd ook niet meer goed warm, monteur erbij en de thermostaat moest vervangen worden a 450 euries. Niet gedaan, machine was 15 jaar oud dus hij is naar de wasmachinebegraafplaats gegaan..

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

dan is de thermostaat kapot. simpel zat.

4. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.882
    455
    83
    Via het bakje warmwater erbij kappen. En dan maar sparen voor een andere? Hier heeft ons machine het vandaag ook begeven. Pompen en centrifugeren deed t niet meer. En ook de verwarming doet t niet meer. Althans die code gaf hij aan. Na 6 jaar helaas uit de garatie. Nu een nw besteld. Zaterdag komt ie. Echt waardeloos een kapot wasmachine. Zo zonde van t geld. Kan zoveel leukers bedenken om te kopen.
    Ms kan je m nog laten maken. Is ie al oud?

5. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Heb 'm 4 jaar nu,is een Beko en hij draait wel z'n programma helemaal uit,en de was ruikt ook gewoon normaal.Heel soms wel 's van die bruine strepen.
    Misschien dat ik straks van de kinderbijslag maar voor een vervangend exemplaar ga kijken.

6. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    heb je de wasmachine niet te vol dan?

kun je tijdens t wassen niet voelen hoe warm t water is?

7. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    als ik m'n hand tegen het deurtje aan hou,is het deurtje dus niet warm dus het water ook niet ben ik bang...
    De machine doe ik nooit te vol eigenlijk,verdeel het wasgoed goed enzo.

8. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Idd, warm water zelf bijvoegen. Maar handiger - EN energiezuinig ;) - is het om je wasmachine aan te (laten) sluiten op de warmwaterleiding. Een beetje verwarmingsketel warmt het water een stuk energiezuiniger op dan de wasmachine zelf nl ;)

Hier Hotfill voor Wasmachine & Vaatwasser kun je meer lezen over een mogelijke oplossing.

Voor jou misschien helemaal een mooie oplossing als je geen nieuwe wasmachine wilt kopen nu de verwarming of thermostaat blijkbaar kapot is?!

Deel Deze Pagina