temperatuur word lager

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door lynnetjee, 4 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    hallo!
    ik heb een vraagje, ik ben vorige maand begonnen met temperaturen en toen had ik duidelijk mn ei en daarna temperaturen tussen de 36.7 en 36.9, met 1 keer 1 uitschieter van 37.1. nu heb ik deze maand sinds mijn ei,de eerste 2 dagen: 36.7, 36.8 en nu al 6 dagen 37.0/37.1 alleen vandaag temperatuurde ik en had ik 36.5 (wat ik normaal voor mn ei heb) maar mijn nod is 7 april. weet iemand hoe dit kan?

2. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Zo'n dip kan van alles betekenen. Helaas is daar geen duidelijk antwoord op te geven.
    Het kan gewoon een dip zijn, of je nachtrust was anders, of een innestelingsdip, of een korte LF en kondigt deze tip je temp aan.
    Gewoon weinig van te zeggen. Het enige dat je kunt doen is blijven tempen volgens de regels en afwachten wat er gebeurt. Succes!

3. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Je temperatuur kan door zoveel dingen beïnvloed worden. Het kan zijn dat je evt. wat afgeweken bent qua tijd van temperaturen of dat je vanochtend wat kouwelijk was. Misschien is het ook wel een innestelingsdipje? Je kunt niet altijd alles verklaren... Gewoon doorgaan met tempen en *duimen* maar!

4. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    dan wacht ik maar rustig af! dankjewel voor de reacties!

Deel Deze Pagina