Sja..

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Key, 3 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Zo mooi als mn tempkaartje vorige maand was zo raar en chaotisch is ie nu.. Ik heb ook steeds vrij donkere ovulatietestjes en dan weer lichter, maar nog geen knaller gehad.. Verwacht m uiterlijk op cd18.. Maar die temp zo omhoog vandaag?? Geen idee wat ik hiermee moet..

2. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Er staan trouwens vrij veel open bolletjes maar dit komt omdat ik een beetje onregelmatige wektijden heb deze maand maar ik temp wel meteen zodra ik wakker ben.. Dus daar kan t ook niet echt aan liggen denik ik? Zit qua tijd ook maar een uurtje ofzo tussen

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hij gaat inderdaad behoorlijk op en neer.
    Ik heb geen ervaring met wisselende werktijden dus misschien dat iemand anders daar een antwoord op heeft.
    Even een paar dagen aankijken wat die gaat doen.

4. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Ik heb soms de zondag als ik een uur later temp dat ik geen verschil merk en andere keren staat hij dan wel veel hoger. Maar als ik mij niet vergis was er bij die hogere temp de avond ervoor wel een glaasje alcohol aan te pas gekomen.

5. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Kleine veranderingen maakte bij mij wel duidelijk verschil, maar het gaat ook maar om 10de van een graad he.

Zo ging het bij mij:
    Vroeger op: kouder
    Later op: warmer
    slecht geslapen: kouder
    alcohol gedronken: warmer
    gesport: warmer

Maar ik heb bij anderen gelezen dat de tijd bij minder slapen juist omhoog ging.

6. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Beter op dezelfde tijden tempen weer dus.. Ik ga mn wekker maar weer zetten dan elke keer op dezelfde tijd!

7. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Ik begreep dat de tijd niet heel veel uit maakt maar wel dat je min 4uur achter elkaar geslapen hebt en t echt t eerst is wat je doet. Dus omdraaien en tempen..

Deel Deze Pagina