Hoi, Ik heb sex gehad zonder condoom met mijn vriendin. Er is voorvocht in haar vagina gekomen. Ze is altijd rond de 28e ongesteld. We deden het op de 6e van maart. Sinds de 7e geeft ze aan dat ze pijnlijke tepels/borsten heeft. Voor de rest heeft ze nergens klachten over. Ze is 18 jaar oud. Kunnen dit de eerste symptomen voor zwangerschap zijn? En als ze zwanger is, is er dan nog een andere optie als abortus? Ik hoop dat ik een duidelijke reactie krijg op deze situatie. Groeten, Wesley, bezorgde man
weet het niej, er zit niks anders op dan afwachten en testen ... maar volgens mij kun je van het voorvocht niej zwanger raken? en na een dag lijkt me sterk.... voor mij zou er geen andere optie zijn dan het kindje houden mocht ze zwanger zijn... vind je zelf dat niet dan?
van voorvocht kun je wel zwanger raken, maar symptomen na een dag dat kan niet. zou je dan twijfelen over abortus dan?
Je kunt van voorvocht wel degelijk zwanger raken, maar het is onmogelijk dat de zere tepels/borsten van 7 maart veroorzaakt worden door een eventuele zwangerschap als gevolg van sex op 6 maart. Daar gaat meer tijd overheen; mocht er een bevruchting hebben plaatsgevonden zal het een dag of 6 tot 12 duren eer er überhaupt symptomen kunnen komen. Het is helaas te laat voor de morning after pil. Wacht eerst maar even die volgende menstruatie af en als die uitblijft, een zwangerschapstest doen. Als die positief is, blijft er niet veel anders over dan het overwegen van een abortus of de zwangerschap voldragen en het kind laten adopteren (maar dat laatste is zo mogelijk nog ingrijpender dan abortus want een zwangerschap is niet niks om te beleven) Dus nog ff geduld en dan testen...
Hoi, Er kunnen 100 oorzaken zijn voor pijnlijke borsten en tepels. Maar het is niet mogelijk dat ze een dag na de seks symtomen krijgt door een zwangerschap, je bent pas zwanger na innesteling en dat duurt zoals MarieLize al zei een aantal dagen, en dan nog voelen ze meeste vrouwen pas iets vlak voor of na de eerste dag van de gemiste menstruatie. Bovendien als ze de 28ste ongi moet worden en jullie hebben de 6e seks gehad, is de kans dat ze toen echt vruchtbaar was niet zo heel erg groot, dat ben je namelijk ongeveer 14 dagen voor de menstruatie. Succes! Laat je even weten hoe het afloopt? groetjes Marieke
Hallo beste mensen, bedankt voor jullie reacties. ik heb er wat aan gehad! Ik zal laten weten hoe het afloopt. Ze klaagde vandaag over hoofdpijn en pijn in de onderbuik?
Daar kan je ook last van hebben als je ongesteld gaat worden. Uiteindelijk kan je pas met zekerheid stellen dat ze niet zwanger is, als ze ongesteld wordt. Je kan een zwangerschapstest doen nadat ze 'overtijd' is (dus nadat ze eigenlijk ongesteld had moeten zijn). Veel succes!
Zere tepels, misschien zijn jullie een beetje te wild geweest? We lezen op het forum wel vaker van dit soort noodkreten, als je geen babyplanning hebt, is het dan geen tijd voor een condoompie of een pil? Dan hoef je je ook geen zorgen na de bedpret te maken.
ooh weer wat geleerd, hahahahah maar euh miss wordt ze wel gewoon ongi en zijn daar de klachten vann... mar ff een vraag: stel ze is zwanger en wat dan?
nouj dat klinkt heftig hoorr... als dat niej meer gaat dan moet de baby maa komen... het is natuurlijk een keuze diej zelf moet maken.. miss aan de pil of een condoom gebruiken? heb je dit soort dingen ook niej hej
Dat klinkt idd erg hard,maar je bent nog maar 17? Je kunt geen abortus pil halen dan moest je meteen een dag erna een morning after pil halen maar daar is het dan nu al te laat voor
hahahahaha het is allemaal makkelijk gezegd abortus.. maar ik vin als je je onverantwoordelijk gedraagt mbt SEX, eerst maar eens goed zelf na moet gaan wat er fout aan is voordat je een kleine wonder uit de buik laat halenn.. die heeft er niej om gevraagd... Okal ben je pas 17 jaar vink als nog gin excuus want je was ook een flinke bij de daad tog?
Daar ben ik het helemaal mee eens. Maar laat eerst maar eerst eens afwachten of ze uberhaupt zwanger is!
ik denk dat we eerst maar moeten afwachten of ze zwanger is en niet allemaal aannames moeten gaan doen. niemand weet hoe het zover heeft kunnen komen en hoe westside of zijn vriendin er echt over denken en hoever hun kennis van zwanger worden/zwanger zijn/abortus plegen etc reikt. mijn neef is 16 en die kan soms ook erg bot uit de hoek komen terwijl hij dit niet doorheeft, laten we dus niet meteen van het slechtste uit gaan. voor westside hoop ik dat het met een sisser afloopt en voor zijn vriendin hoop ik dat het zo afloopt zoals zij dat het liefste heeft.