misvormde tepelhof

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door hanayma, 13 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanayma

hanayma Lid

11 apr 2006
    20
    0
    0
    hoi lieve verloskundigen, petje af voor jullier werk echt waar

4 weken geleden heb ik iets raars geconstateerd aan mijn beide tepelhoffen. ze zijn allebei van vorm veranderd, ik probeer het even uit te leggen. normaal waren ze rond van vorm en nu lijken ze allebei wel uitgelopen te zijn. dus dat er donker bruine vlekken aan de rand is bijgekomen.

ben hierdoor naar mijn huisarts geweest en die zij dat het normaal is, en dat het vaak voorkomt bij zwangere vrouwen. maar ik ben niet zwanger wel aan het proberen om zwanger te raken. weet een van jullie wel iets hier over of maak ik me zorgen voor iets wat heel gewoons is.

alvast bedank voor de reactie

2. Japke

Japke Bekend lid

1 feb 2006
    535
    0
    0
    verloskundige
    Hoi Hanayma,

Het klopt wat de huisarts zegt, dat dit heel normaal is voor zwangere vrouwen. Je bent wel bezig met zwanger worden, misschien zijn er toch wat hormonen geweest die daarvoor gezorgd hebben. Dat je tepelhof verandert en verkleurt.
    Mocht je het wederom niet vertrouwen en je bent niet zwanger of niet zwanger geweest, dan zou ik het opnieuw aan de huiarts vragen.

Hopelijk is je vraag beantwoord,
    succes,
    Japke

3. hanayma

hanayma Lid

11 apr 2006
    20
    0
    0
    Lieve Japke,

je hebt mijn vraag zeker beantwoord, je stel me zeker gerust en geeft me de hoop om nog even door te bijten naar de nod die komen gaat.

ga zo door dame

groetjes,

mij

Deel Deze Pagina