Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Anne36, 15 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    zijn dit de symptomen voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap
    . Bij inwendige echo niets te zien, ook 1 van mijn eileiders is niet te vinden. Bloed geprikt HCG veel tehoog krijg nu zaterdag spoed Cito. Heb zelf weinig klachten, maar neem aan dat ik wel kan uitgaan dat het niet goed zit.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi anne,

Ja dit zou inderdaad een buitenbaarmoedelijke zwangerschap kunnen zijn. Want het zwangerschapshormoon is verhoogd maar je baarmoeder is leeg. Ik neem aan dat ze met de echo goed hebben gekeken.

Laat je even weten hoe het afloopt?

Veel sterkte!
    Imke

3. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    Ik moet nu zaterdag opnieuw bloedprikken en een cito laten maken, neem aan dat ze dan weer gaan kijken. het vreemde vond ik wel dat ze ook 1 eierstok niet konden vinden met de echo

4. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hi anne,

Misschien ligt je ene eierstok net iets naar achteren gedraaid waardoor deze niet zicht baar was.
    wel fijn dat ze nog even kijken, laat je even weten hoe het was?

Groetjes imke

5. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    vandaag dus nieuwe echo en weer bloed laten prikken. Op de echo is ineens wel vruchtje te zien en ziet alles er goed uit. Bloed konden ze me niet gelijk uitslag van geven omdat er op lab iets niet werkte, maar ze zouden bellen als het niet goed was en ze hebben niet gebeld. Maandag weer echo en bloed prikken.

6. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Anne,

Dat is erg goed nieuws. Dan is het vorige keer echt nog te vroeg geweest om een zwangerschap in de baarmoeder te zien. Uit je bloedtest zal blijken of je HcG verder is gestegen. Hoe was de echo gisteren? Ik duim met je mee.

Groetjes Brigitte

7. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    De echo van maandag toonde inderdaad aan dat ik minder ver was dan we dachten. gelukkig is dus nu alles goed

Deel Deze Pagina