Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat ook. Ik had een verhoging en ik voelde me niet ziek. Ik bleek zwanger. Nu heb ik dat ook weer. Even gister een intestelingsdip gehad ( hoop ik) en nu weer verhoging. 36.8 normale temp 37.6 ineens verhoogd met een piek van 37.9 in de avond 37.0 de dip 37.5 vandaag weer verhoogd. Maar goed, dan weet je natuurlijk nog niet zeker of het ook echt raak is, helaas,
@daan04: wat ik op mijn zwangerschapscursus heb gehoort is dat je het tijdens je zwangerschap zo ie zo warmer hebt dat je partner. En dat je temperatuur iets hoger kan liggen! ik ben nu 26 weken en 5 dagen zwanger en ik verschiet af en toe ook in temp. Maar zover ik na gevraagd heb hooort het er bij en hoef ik mij er geen zorgen over te maken kus Manon
je temp ligt als je zwanger bent hoger als wanneer niet. Maar dan moet je wel s ochtends voor het opstaan iedere keer tempen dan zie je het verschil. Niet wanneer je al een poos wakker bent.
Net zoals Manny zegt, je moet dan weten wat je normale temperatuur is. Temperatuurmethode werkt alleen wanneer je dagelijks op het zelfde tijdstip je temperatuur opneemt. Weet niet hoe ver je in je cyclus zit?