Negatieve test, maar menstruatie zet niet door!

Discussion in 'Eerste symptomen' started by judith74, Oct 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. judith74

judith74 Lid

Mar 24, 2009
    6
    0
    0
    Hallo allemaal,

Vandaag is het twee weken geleden dat we 2 embryo's hebben laten terugplaatsen, dus mijn NOD. Sinds gisterenavond heb ik heel weinig licht bruin bloedverlies; alleen bij het afvegen en ook niet elke keer. Vanmorgen deed ik een test, maar die was negatief.
    Normaal gesproken merk ik de avond voor mijn menstruatie dat ik wat bruinverlies heb en dan is het de volgende dag prijs, maar nu zet het niet door.
    Ik word helemaal gek van onzekerheid; ik ben niet ongesteld, maar ook niet zwanger volgens de test!
    De vorige ICSI-poging eindigde in een curretage omdat het kindje te klein en te zwak was. En wat nu weer?
    Na 5 jaar proberen en dokteren wordt het alleen maar moeilijker en zwaarder....

Willen jullie je ervaringen met mij delen?

Groetjes Judith

2. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Gebruik je ook Utrogestanbolletjes? Deze kunnen namelijk je menstruatie tegenhouden. Ik had precies hetzelfde van de week. Constant een beetje bruinverlies en krampen, maar het zette niet door. Ik heb donderdag getest, negatief (13 dagen na de tp). Ik ben gestopt met de Utrogestan en gisteren begon het pas door te zetten.

Heb je geen bloedonderzoek? Dat is in ons ziekenhuis standaard na een IVF/ICSI-behandeling. Als je test morgen/maandag weer negatief is en je bent nog steeds niet ongesteld, dan zou ik even bellen. Succes!

Share This Page