hello Ik heb vandaag al de hele dag last van mijn been, onderin, en het voelt als een beknelde zenuw (denk ik dan) en ik ging vanavond een stukje wandelen, toen werd het nog veel erger, en werd ik helemaal beroerd, en kon ik ook even niet meer op mn been lopen.... Heeft iemand hier ervaring mee? kan ik hier iets aan doen? of weet iemand hoe dit komt? Gaat het over...? liefs, Sam
Ik heb het ook gehad tijdens mijn zwangerschap, heel erg vervelend. Begon rond 25 weken en werd steeds erger, kon paar weken later alleen nog achterstevoren de trap af en naar boven alleen tree voor tree, slecht lopen, startproblemen als ik had gezeten, heel erg ellendig. Heb na de geboorte van ons meisje fysio gehad en na 15 maanden was het pas echt helemaal weg... Dit was trouwens wel extreem hoor, meestal wordt het niet zo erg en gaat het sneller over, dat heb jij hopelijk ook. Veel blijven bewegen, sterkte!!
wow, dat klinkt wel erg ja! vervelend voor jou... ik hoop dat ik het niet zo erg krijg!! ik heb het nog nooit gehoord dat t kan in zwangerschap.. nou je laat me wel beetje schrikken..... bewegen helpt dus wel?
Hoi Samantha, Het kan idd dat er een zenuw knel zit doordat er allemaal dingen aan het veranderen zijn in je lichaam, ik heb al vanaf 16 weken zwangerschap een slapend bovenbeen en loop hiervoor bij de fysio, misschien is dit ook iets voor jou mocht je fysio therapie gaan aanvragen geef dan wel aan dat je zwanger bent. Succes Liefs Roos
Ik heb hetzelfde als roosvicee, een zenuwbeknelling in mn lies/bekken waardoor de voorkant van mn bovenbeen slaapt. Dit schijnt echt een kwaal te zijn voor tijdens je zwangerschap en is ook enorm vervelend, als ik op mn rug lig slaapt mn been, als ik eventjes ( 2, 3 minuten ) sta, dan slaapt mn been, als ik verkeerd zit slaapt mn been.... Ik kan dus ook niet meer lang staan/zitten/liggen/lopen hierdoor...