Temperatuur?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Salsabine, 10 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Ik vraag me af of je temperatuur een vast symptoom is?

Ben je standaard zwanger als je 37 of meer hebt en kan je alsnog zwanger blijken als je temp onder de 37 zit?

Weet iemand hier een antwoord op want gister was het 37 bij mij en vandaag 36.9 dus kan ik er nu vanuit gaan dat ik niet zwanger kan zijn?

Groetjes Sabine

2. deb1

deb1 Actief lid

28 nov 2006
    256
    0
    0
    bij mij was mijn temp de hele tijd onder de 37 dus dat maakt echt helemaal niks uit. Je hebt een lage temp. en een hoge temperatuur. Na je eisprong stijgt je temp met ongeveer 0,3 graad. dit blijft zo tot je NOD. daarna daalt deze weer. maar het is onzin dat het boven de 37 moet zijn.

3. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Veenendaal
    Oh oke Deb dat schept weer wat duidelijkheid.

Er zitten nadelen en voordelen aan dit forum, het is leuk om te jezelf te herkennen maar je leest ook een hoop dingen die je verwarren of onduidelijkheid scheppen..zoals dat temperaturen ;)

Als ik niet op dit forum was gaan zitten had ik dat nooit gedaan haha erg hoe een mens in elkaar zit....kuddedieren zijn we.

Maar nu weet ik in ieder geval dat er ook iemand zwanger bleek te zijn die haar temp. onder de 37 had. :D

xxx

4. deb1

deb1 Actief lid

28 nov 2006
    256
    0
    0
    hoi,
    ja soms lees je echt te veel hoor. Dat heb ik ook. De ene symptomen heeft de een wel de ander blijkt daarbij juist niet zwanger te zijn. bij de een gaat de temp heel erg omhoog en is daarmee niet zwanger en bij de ander blijft ie redelijk stabiel en is wel zwanger. Ga zo maar door.
    iedere zwangerschap is weer een andere. en je weet het pas zeker als je overtijd bent en een positieve test hebt.

ik hoop voor je dat het snel zo mag zijn.

liefs
    Deb

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    dat ligt eraan hoe jou temp gedurende de hele cyclus is en hoe die een aantal cyclussen was.

je heb er niks aan om in het laatste deel van je cyclus te gaan tempen.

de beste overzicht kijg je als je de eerste dag van je menstruatie begint te tempen en dan tot je weer ongesteld word. Dit een twee of drie cyclussen lang en pas dan kan je zien hoe jou temp in elkaar zit.

6. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Veenendaal
    Helaas zijn de :evil: toch gekomen vannacht en dat was zeker 4dgn te vroeg.

Ben daarom ook vanmorgen ook maar meteen begonnen met temperaturen en kijken of ik zowieso een eisprong heb etc etc

Volgende ronde beter...ga ook gewoon wat extra klussen hihi ;)

7. deb1

deb1 Actief lid

28 nov 2006
    256
    0
    0
    een eisprong heb je, want je bent ongi geworden!

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dat zegt niks deb, je kan ongi worden zonder ei.

9. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Jammer dat de duivels zijn doorgekomen meis :(

Deel Deze Pagina