temperatuur

Discussion in 'Zwanger worden' started by Yvetje1982, Jan 17, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    kom hier ook even kijken en las dat je een oorthermometer gebruikt... maar die zijn behoorlijk onbetrouwbaar... Er wordt geadviseerd met een digitale thermometer te meten en dan het liefst tussen de billen... Kijk anders bij het topic temperatuurkaartjes... daar staat op blz 1 een hele duidelijke uitleg... en kun je terecht met al je vragen over temperaturen

2. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

Jan 17, 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Mag het ook in je mond? :| een digitale heb ik ook,vond dat wel handig dat je het gelijk wist,maja als het niet betrouwbaar is dan zal ik maar weer op de digitale overstappen..thnx iig ;)

3. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    kan wel in je mond maar is minder betrouwbaar... maar lees maar even bij het temperaturen... misschien zijn dan al je vragen beantwoord... in ieder geval heel veel succes en hopelijk heb je snel een +++ test in handen

4. jennie72

jennie72 Bekend lid

Jan 6, 2007
    899
    0
    0
    Dames ik breek ook even in maar ik ben begonnen met tempraturen omdat ik in ronde 11 zit en ik een beter overzicht wil krijgen in mijn cyclus maar ik lees dat jullie in ronde 2 zitten zou je niet eerst eens lekker genieten van elkaar. en ontpillen dat ook niet te vergeten. Want dat heeft bij mij lang geduurd totdat het uit mijn systheem was. Ik wil me er niet mee bemoeien maar het geeft gelijk zo,n druk, maar goed ieder voor zich. Er staat bij het topic tempraturen veel over. Succes.
    jennie72

5. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

Jan 17, 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Ik ben al bijna een jaar af van de pil,en ik weet niet goed wanneer mijn eisprong is dus ik vind het wel handig om het te weten...Wil wel goed klussen he ;) En genieten doe ik ook genoeg,haha.Maar snap wel wat je bedoelt

6. jennie72

jennie72 Bekend lid

Jan 6, 2007
    899
    0
    0
    O oke vandaar omdat bij je naam staat ronde 2 nou maakt niet uit is ieder voor zich. Ik ga binnenkort naar de gyno omdta het niet echt wil in de hoop dta er wat uitkomt vandaar dat tempraturen voor haar succes jennie72

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik temperatuur omdat ik wil weten wanneer mn ei is....En hoe mijn cyclus werkt/loopt....
    En zoals je ziet op me temp kaartje klussen we echt niet alleen rond mn ei :) :)

8. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Meiden, ik verwijs jullie naar het temp onderdeel van het forum

groetjes

Share This Page