Hallo Dames! Normaal heb ik na de eisprong altijd een temperatuur van hoogstens 36,9, nu vanaf gister al 37,3! Dit is voor mij echt hoog en ik was nogal verbaasd.. ik zit nu op 6/7 dagen dpo, omdat deze temperatuur voor mij eigenlijk ongewoon is,vroeg ik me af wat dit zou kunnen betekenen??
Zegt denk ik niet zo heel veel, tenzij je menstruatie uitblijft.. Ik had dat vorige maand ook, maar toen was het ook wat warmer en dat is het nu natuurlijk ook
Hoeft volgens mij niks te beteken. Ik heb altijd hogere temp met eisprong. Hou het voor jezelf In de gaten en als je erg veel laat krijg van lichamelijke dingen even voor de zekerheid naar h.a.
Bedankt voor de reacties Maar normaal heb ik dus niet zon hoge temp na eisprong..... Vind het allemaal wel beetje vreemd, heb het idee dat ik sinds vandaag ook wat meer op moet plassen,moest er zelfs vannacht keer uit,dit terwijl ik dit normaal echt nooit heb..
Ja alleen duurt wachten helaas altijd erg lang. Van welke cyclus moet ik nu uitgaan dan met het testen? Want mijn laatste cyclus was 31 maar die daarvoor 35. goh,wat leuk dezelfde naam!!
Dat durf ik je niet met 100% zekerheid te zeggen Ik heb ook een wisselende cyclus waardoor ik vaak getest heb omdat ik dacht dat ik zwanger was. Ik ga altijd uit van 30 dagen als ik dan niet ongesteld word wacht ik nog 1 a 2 dagen en dan doe ik toch echt wel een test. Heb je al getest? Succes
Ik heb ook een onregelmatige cyclus. Mij is vertelt dat je dan het gemiddelde moet nemen van de laatste 3 cycli. Succes!