Zwanger na miskraam

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Bloem35, Sep 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bloem35

Bloem35 Lid

Jul 19, 2012
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    3 weken geleden heb ik een miskraam gehad, de dag voordat het mis ging heb ik nog gemeenschap gehad.

Kan ik nu weer zwanger zijn?? Ik heb weer een heel hoop symptomen.

2. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ik ben 4 weken na mijn miskraam zwanger geworden, dus ja, het kan. De enige manier om het zeker te weten is om te testen. Heb je na je MK ook nog gemeenschap gehad? Ik weet niet of je zwanger kan zijn van de dag van te voren, klinkt niet logisch.

3. beertje12

beertje12 Actief lid

Dec 10, 2009
    161
    0
    0
    Ede
    Lijkt me niet als je de dag voor het mis ging gemeenschap hebt gehad. Je hebt dan namelijk geen eisprong.
    Of heb je na je miskraam ook nog gemeenschap gehad? Dan zou het kunnen.
    Maar hier op dit forum krijg je er geen antwoord op, wij zijn geen helderziende ;)
    Een test doen is de enige oplossing om een antwoord te krijgen

4. Me26

Me26 Fanatiek lid

Sep 29, 2012
    4,746
    719
    113
    Klinkt niet logisch als je sex hebt gehad voor de mk.
    Daarna dan zou het zeker kunnen.

5. Bloem35

Bloem35 Lid

Jul 19, 2012
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zaadjes kunnen toch 7 dagen overleven, als je weer snel een eisprong hebt....?

6. Sterrr

Sterrr Actief lid

Aug 20, 2013
    330
    0
    0
    Oost vlaanderen
    7 dagen overleven is echt extreem lang... dan moet je man het beste zaad hebben die er is :)
    op hoeveel weken was je vorige miskraam?
    Ik heb een vmk gehad op 5 weken en was toen 6 weken later opnieuw zwanger.. maar een dag voor je miskraam sex hebben en dan zwanger zijn lijkt onlogisch... sorry als het niet leuk voor je overkomt.

7. beertje12

beertje12 Actief lid

Dec 10, 2009
    161
    0
    0
    Ede
    Voordat de miskraam helemaal voorbij is en je nieuwe cyclus begint ben je veeeeel verder dan 7 dagen.
    Ik zou eerst een ongesteldheid afwachten...

8. Pearll

Pearll Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,302
    1
    0
    noord-holland
    In principe krijg je ongeveer 2 weken na de miskraam een eisprong maar in de meeste gevallen is de eerste cyclus wat langer, bij mij was hij 1 week langer en dacht ik ook zwanger te zijn omdat we week na de miskraam alweer intiem waren geweest maar bleek niet het geval.

9. Positief1984

Positief1984 Niet meer actief

Die kans lijkt me heeeeeel klein.
    Als je lichaam "zwanger" is krijgt het geen eisprong.
    Je symptomen kunnen zijn van je miskraam,soms duurt het even voor het lichaam door heeft dat het niet goed zit!

10. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    3,295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik acht de kans ook vrij klein, snel na ja mk weer zwanger zijn kan wel, maar om het wat preciezer te weten kun je beter een menstruatie afwachten.
    Heb je wel weer negatief getest na je miskraam? Voordat je positief test straks en blij bent met iets wat er niet is.

Share This Page