Wat denken jullie als je mijn kaartje ziet? Ik denk dat hij op dag 16 moet zijn geweest, ook o.b.v. mijn ovu's. na een eisprong kan een ovulatietest toch geen positieve reactie meer geven? bij mijn weten springt een eitje pas 24-48 uur na een positieve ovu. De uitschieter van dag 14 heb ik op discarded gezet, denk dat het door het weer kwam, was bloedheet in de kamer waar ik die avond ervoor sliep en moest een trap af naar de thermometer, was vergeten mee naar boven te nemen dus die temp vertrouw ik niet...
Ik denk dat daar het knel punt zit! Omdat hij daar geen meting heeft zet hij hem op een gekke dag. Wat gebeurd er als je gewoon een lage temperatuur invult? Gewoon proberen, je kan hem zo terug veranderen.
JA, gelukt! ik dacht dat ie met discarded hetzelfde zou doen eigenlijk, gewoon dat punt negeren... tnx voor de tip!
Misschien dat je ei zelfs dag ervoor gesprongen is, maar je temperatuur iets later reageert. Maar ja 1 dag meer of minder niet zo belangrijk. Your welcome, je kaartje ziet er nu iets logischer uit.
En nu ineens 0,2 temp drop, echt m'n raarste kaartje ooit! Maar zag dat die van jou nu ook niet helemaal verloopt zoals het moet dus waarschijnlijk de invloed van het weer...?
Ziet er nog steeds prima uit hoor. Een dipje is niet zo erg. Mijn kaartje is drama en snap er ook geen houta meer van, maar komt tijd komt raad uiteindelijk zal er vanzelf iets duidelijk worden
het vrouwelijk lichaam is toch iets speciaals he! En soms begrijpen we er zelfs niks meer van he dames.