Temperatuur

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Sunshine1, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    EGJ: Ik zie alleen op het plaatje je kaart dus beetje lastig kijken.
    Ik denk zelf dat je rond dag 19 je eisprong hebt gehad.
    Of je hebt een hele vroege eisprong gehad en je zit nu al 20 DPO maar dan moet je al positief kunnen testen!
    (laatste stuk na je eisprong duurt gemiddeld 10-16 dagen)

2. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    Op je mobiel doe je FF openen en dan klik je op more en dan klik je op share email chart and data en dan klik je op create previeuw homepage
    De link die daar staat kopieƫren en plakken hier op zp

3. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    Hier btw bruin bloed dus morgen tempratuurdaling zeker?!

4. EGJ

EGJ Lid

15 jul 2014
    14
    0
    0
    Noorden
    Hoi,

Bedankt voor de hulp. Ik denk dat ik inderdaad dag 19 een eisprong heb gehad en dat ik heel veel symptomen heb bij de aanmaak van het eitje. Zo erg dat ik een opgezet en beurs gevoel van onderen heb. Wel goed te herkennen ;). Minder prettig om met elkaar naar bed te gaan. Al goed, wij hebben deze ronde de trein gemist :(.

En, hoe gaat het met jullie en jullie temperatuur?

Groetjes

5. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    Ben ongi :( op naar volgende ronde

6. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Sterkte. Niet leuk he, als het wat langer duurt :(
    Ik was bij mijn zoontje maar 6 rondes nodig maar elke ronde is voor je gevoel teveel...

7. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    Dankje Child! Inderdaad een teleurstelling. Ik ben er ook zo mee bezig. Sommige zie ik dan weleens zeggen " toen ik de moed had opgegeven toen was het ineens raak"
    Ik kan het niet loslaten. We willen het zo graag!
    Op naar volgende ronde ...
    En jij ook al enige tijd gestopt zie ik!

8. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Wel gestopt met pil ( kon er niet meer tegen na bevalling, wel tegen de lichte tijdens borstvoeding maar toen ik overstapte naar microghynon werd ik heel erg down) maar ik zit nu pas in ronde 3.
    Achteraf maar goed ook dat ik gestopt ben want als ik zie hoe lang het duurde voordat mijn cyclus weer een beetje normaal werd!

Ach ik denk dat iedereen er wel mee bezig is. Een kindje willen is zo spannend en ingrijpend. Zodra je stopt met de pil kan er van alles gebeuren, je weet gewoon niet hoe lang het duurt.
    Vind het zelf ook zo spannend weer hoor. Heb gelukkig al een kindje maar vind het nu net zo spannend:)

Deel Deze Pagina