Wil iemand mee kijken?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Bbnv, 5 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bbnv

Bbnv Lid

4 sep 2016
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Dames, ik temperatuur voor het eerst, en nu nadert het einde van mijn cyclus. Morgen mijn NOD, temperatuur neemt erg langzaam af.. Is het al zeker dat m'n Menstruatie eraan komt of heb ik nog hoop. Heb helaas weinig tot geen kwaaltjes. Hooguit een zeurderig gevoel (steken) in m'n buik..

Kijken jullie even mee?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,2 KB
      Weergaven:
      9
  2. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Helaas kan alleen een test uitkomst bieden. Zelf gaat mijn temperatuur vaak pas omlaag als ik al aan het bloeden ben. Kleine daling hoeft nog helemaal niets te zeggen, dus je mag nog hoop hebben :)

3. Bbnv

Bbnv Lid

4 sep 2016
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor je reactie, nog geen bloed, dus er is hoop, hihi!
    Morgen ochtend maar temperaturen en als er bij het plassen nog geen bloed bij zit eens testen. Spannend! Mja als dan m'n temp. Alwel naar beneden is, sla ik de test ook over.

4. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Lijkt me een prima plan. Spannend hoor!

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.018
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Je basaal ligt rond de 36.8 als ik het zo goed zie? (tis een rotprogramma om bij mee te kijken hahaha).

In dat op zicht vind ik de daling niet echt positief, want dan zit je nu nog maar 0.2 graden boven je basaal.

Als hij morgen nog meer zakt naar 36.9 of lager zou ik de test niet doen en afwachten wat er gebeurd. De kans is dan groot dat je een dezer dagen ongesteld gaat worden.

6. Bbnv

Bbnv Lid

4 sep 2016
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    #6 Bbnv, 5 sep 2016
    Laatst bewerkt: 5 sep 2016
    Bijgevoegd een groter overzicht.. Waar moet je opletten om te weten wat je basale temperatuur is. Net ook nog gemeten toen was m'n temp. 37.55 dus wel nog hoog. Maar meet normaal nooit overdag, altijd nog voor ik m'n bed uit kom.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,8 KB
      Weergaven:
      6

Deel Deze Pagina