Hi Dames, ik temperatuur voor het eerst, en nu nadert het einde van mijn cyclus. Morgen mijn NOD, temperatuur neemt erg langzaam af.. Is het al zeker dat m'n Menstruatie eraan komt of heb ik nog hoop. Heb helaas weinig tot geen kwaaltjes. Hooguit een zeurderig gevoel (steken) in m'n buik.. Kijken jullie even mee?
Helaas kan alleen een test uitkomst bieden. Zelf gaat mijn temperatuur vaak pas omlaag als ik al aan het bloeden ben. Kleine daling hoeft nog helemaal niets te zeggen, dus je mag nog hoop hebben
Dank voor je reactie, nog geen bloed, dus er is hoop, hihi! Morgen ochtend maar temperaturen en als er bij het plassen nog geen bloed bij zit eens testen. Spannend! Mja als dan m'n temp. Alwel naar beneden is, sla ik de test ook over.
Je basaal ligt rond de 36.8 als ik het zo goed zie? (tis een rotprogramma om bij mee te kijken hahaha). In dat op zicht vind ik de daling niet echt positief, want dan zit je nu nog maar 0.2 graden boven je basaal. Als hij morgen nog meer zakt naar 36.9 of lager zou ik de test niet doen en afwachten wat er gebeurd. De kans is dan groot dat je een dezer dagen ongesteld gaat worden.
Bijgevoegd een groter overzicht.. Waar moet je opletten om te weten wat je basale temperatuur is. Net ook nog gemeten toen was m'n temp. 37.55 dus wel nog hoog. Maar meet normaal nooit overdag, altijd nog voor ik m'n bed uit kom.