Na curretage temperatuur veranderd. Iemand ervaring?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door vrouwvan, 2 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Hoi allemaal,

Helaas hebben wij een mk gehad dmv een curretage. Dit is nu bijna 3 maanden geleden. Op 13 Juni 2016. Inmiddels heb ik ook al 2 normale menstruaties gehad en volgende week mijn 3e.

Alleen nu had ik voorheen na mijn eisprong een temperatuur van 37 graden of hoger en sinds me curretage kom ik niet hoger dan 36.7 a 36.8 a mijn eisprong. mijn basale temperatuur is 36.3.

Weet iemand hoe het komt? Mijn gyn wist het niet. Is het niet zo dat hoe hoger de temperatuur hoe groter de kans op een zwangerschap?

Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen.

2. Abje

Abje Lid

25 aug 2016
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben echt compleet onbekend met temperaturen, maar mijn normale lichaamstemperatuur is 35.3-35.6. Wij waren bij de 2e ronde al in verwachting. Ik kan me dus haast niet voorstellen dat temperatuur daarin zoveel verschilt.

Wij zijn ook zonder ovulatietesten etc. zwanger geworden.

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.018
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Hoe het kan dat je temp nu lager is weet ik niet.
    Is hij altijd lager sinds je curretage of alleen deze ronde?
    Is je basaal nu ook lager dan voor je curretage of was deze altijd 36.3?

Nee dat klopt niet hoor. lk heb een basaal van 36.4 en na ei gemiddeld 36.9 (die soms 37 aantikt), enkel tijdens een zwangerschap schommelt hij dan tussen 37.0 en 37.2. Maar dan is mijn temp dus alleen zo omhoog omdat er hcg zit.
    Ik ken ook mensen met de zelfde tempen voor en na ei die gewoon zwanger waren en tijdens de zwschap ook niet de 37 aantikte hoor ;);)

Veel succes en hopelijk ben je snel zwanger.

Deel Deze Pagina