Hallo, Afgelopen maandag hebben wij ontdekt dat ik heel onverwacht na bijna 2 jaar vol behandelingen (iui en puregon etc) ineens na de HSG zwanger ben geraakt. En dat terwijl ik pco heb waardoor heel weinig eisprongen in een jaar heb. We zijn natuurlijk super blij maar wel heel onwerkelijk. Nu weten we ook nog niet hoe lang ik zwanger ben maar 15 november hebben we de 1e echo. Ik heb steeds een heel warm gevoel in mijn onderbuik een beetje branderig. Is dit normaal? Groetjes Nannie
Gefeliciteerd. Ik weet niet wat het is en of het normaal is, maar ik had rond de dagen dat ik ongesteld had moeten worden het gevoel alsof ik onder in mijn buik een straalkacheltje aan had staan, voelde echt heel gek. Dat ging na een paar dagen weer weg. Lijkt dat er op : Of bedoel je iets anders...
hey agnes dankjewel! JIJ ook gefeliciteerd! Ik denk inderdaad dat dat is wat ik bedoel, het is echt heel warm ook. Heb ondertussen al gelezen dat er meer zijn die het hebben dus het zal er wel bij horen...
Gelukkig maar dat er meer zijn die het hebben, want ik vond het een vreemd gevoel toen. Zat te denken zal wel iets met de betere doorbloeding te maken hebben ofzo..
Hey @ nannie en agnes: GEFELICITEERD! Ik neem aan dat het wel normaal is. Ik heb er nu ook al 2 dagen last van dat warme gevoel. Vooral gisteravond was zo warm bij mijn buik mijn vriend echt van wow haha terwijl ik rest gewoon normaal temp had. Ik denk dat bij mij waarschijnlijk te maken heeft met ontpillen ofzo.