witte afscheiding

Discussion in 'Eerste symptomen' started by jolin, Oct 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jolin

jolin Niet meer actief

hoi allemaal ik ben nu 2 dagen overtijd en kon niet wachten dus heb vanmorgen een test gedaan deze was negatief.
    nu heb ik sinds vandaag veel witte afscheiding wat ik normaal niet zo erg heb komt dit jullie bekend voor.
    mijn vriend en ik hebben dit weekend een uitje naar het preston palace hotel en dat is 1 eet en zuipfestijn.
    ik wil sowieso dus vrijdag nog een test doen als ik nog niet ongi ben, maar wat als deze ook negatief is, drinken of niet?

2. jolin

jolin Niet meer actief

ik heb de test vanmorgen vroeg gedaan dus me ogen stonden nog op half 11 ben daarna weer lekker naar me bedje gegaan test was in mijn ogen negatief.
    toen ik weer beneden kwam keek ik weer naar de test nu stond er wel een licht streepje, maar je mag eigenlijk na 10 min niet meer kijken vanwege de betrouwbaarheid, wat zeggen jullie hiervan dames.

3. honey711

honey711 Actief lid

Feb 16, 2007
    413
    0
    0
    gewoon nog even testen.
    dat zou ik doen.

groetjes honey

4. jolin

jolin Niet meer actief

ja ik ga nog een keer testen maar niet gelijk dat doe ik vrijdag ik hoop het zoooooo

5. honey711

honey711 Actief lid

Feb 16, 2007
    413
    0
    0
    hoi jolin.

maar ik zou niet gaan drinken.
    ik zit in de zelf de situatie als jou.
    ik heb vrijdag ook een feest, want dan hebben wij een reunie van spanje, dan gaan we naar de bops in uitgeest. maar ik heb zo iets van ik ga niet drinken.
    maar dat moet je zelf weten of je dat wel of niet doet.

groetjes honey

6. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

Sep 4, 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    hoi jolin

wat spannend nog even afwachten
    maar preston palace is onwijs gaaf en ik drink ook wel als ik niet zwanger ben (toen wij gingen was ik helaas niet meer zwanger maar heb ook niet gedronken moet je eigenlijk daar niet doen want zonder drank is het daar ook gezellig in het schipperscafe en maak je alles heeeel bewust mee en is veel leuker)
    succes en veel plezier en geniet ervan

liefs debby

7. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    tsja niet drinken of wel
    ik heb toen ik een zware innestelingsbloeding had en ik dus dacht dat ik ongi was omdat deze ook op mijn ongi dag kwam mezelf goed zat gezopen omdat ik zo teleurgesteld was .......
    tja zolang het het niet weet .......
    ook heb ik gelezen dat je voor de 6 weken geen bloedcontact hebt met je beeb en dus ook ibrupofen ofzo wat je erna echt niet meer mag gebruiken geen invloed heeft !
    ik zou echt nog ff testen van te voren want idd een test mag je na 10 min niet meer vertrouwen !
    ik hoop het wel heel erg voor je ...
    maar het zou ook zonde zijn om je in te houden daar want wij zijn daar ook geweest en idd het is zuipen en vreten ! en heeeeeel gezellig !
    ben ook vrij snel daarna zwanger geworden ;)
    test over 2 dagen nog eens dan is het misschien echt duidelijker want dat was bij mijn ook zo !
    succes en duim duim [-o<

8. jolin

jolin Niet meer actief

bedankt voor de reacties we doen vrijdag nog een test

9. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    2,252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ik heb ook veel witverlies......maar nog niet getest. Doe dit morgenvroeg. ij ook zie ik. Laat ons iets weten he!

10. jolin

jolin Niet meer actief

test was weer negatief, dus maar weer afwachten nou hoop ik niet dat de duivel komt als we in het preston palace zijn maar zwemmen ga ik nu dus sowieso niet doen zul je net zien.
    succes nikkie, ik zie dat je bent gependeld dat wil ik ook hoe doe je dat.

groetjes

11. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    2,252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Baluh meid van je nega test. Ik had vanochtend getest ook nega!
    Ik wil nu een andere test gaan uitproberen die gevoeliger is Ik had die van CB digi gebruikt..
    Pendelen; ga naar de lounge. Daar staat boven in en topic over pendelen. Daar tsaan namen van diege die pendelen. Hen moet je een PB sturen met daar in je echte nem, geboortedatum en je vraag. Suces!

12. jolin

jolin Niet meer actief

ben nog steeds niet ongi hoe staat het er nu bij jou voor nikki?
    ik wacht deze week nog even af en doe vrijdag maar weer een test en anders volgende week maar naar de HA?

13. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    oh meiden wat spannend !
    ik hoop het voor jullie .....

14. jolin

jolin Niet meer actief

ik hoef niet meer te testen ben vandaag ongi geworden.

het is nu de tweede keer dat ik een week later ongi ben geworden, dus het lijkt wel alsof het steeds 1 week doorschuift, komt iemand dit bekend voor

15. Niet meer actief

Ja, was bij mij ook.
    Maar ben toen ook nog aan de prikpil geweest, en vorig jaar, of anderhalf jaartje terug ermee gestopt, dus dan moet het allemaal weer op gang komen.
    Dat is wat de dokter tegen me zei

16. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    1,561
    0
    0
    Hey meid,

Balen. Ik had ook onregelmatige cyclussen na het stoppen van de pil. Variërend van 27 tot 37 dagen.
    Erg lastig dan want je denkt elke keer zou ik zwanger zijn?
    Mijn laatste cyclus toen ik zwanger was zou rond de 29 dagen zijn geweest.
    Ik wist dat omdat ik die cyclus maar eens ovulatietesten ben gaan gebruiken.
    Meer omdat ik dan tenminste zeker wist rond welke datum ik ongi kon worden.
    Na je eisprong is dat gemiddeld 14 dagen.

groetjes

17. sharpeizoe

sharpeizoe Actief lid

Oct 18, 2007
    143
    0
    0
    arbeidster
    wetteren
    hoi iedereen,

Misschien rare vraag, maar zou het niet kunnen dat ik meer witverlies heb nu omdat ik de pil niet meer neem? Ik ben wel overtijd, maar ik heb een negatieve test gedaan en mijn cyclus op 28dagen berekend, wat natuurlijk misschien langer zou kunnen zijn, daar ik misschien erg onregelmatig kan zijn door het ontpillen hé..?

Groetjes,

Jessica ;)

18. nata

nata Actief lid

Oct 22, 2007
    493
    0
    0
    Dat vraag ik me ook af want ook ik heb witte afscheiding en dat had ik eerder echt niet zo. Stoppen met de pil is meer afscheiding?

19. willielien

willielien Actief lid

Oct 12, 2007
    182
    0
    0
    is er iemand die antwoord weet op de vraag: waarom meer witte afscheiding?

20. jolin

jolin Niet meer actief

ik zou niet weten hoe het komt misschien doordat we geen anticonceptie meer gebruiken dat het daardoor allemaal anders werkt van binnen. ik heb het niet constant gelukkig maar soms 2 dagen best veel

Share This Page