Hallo meiden. Even een vraaagje over mijn temp. Ik ben bezig geweest met ovulatie testen. mijn temp was voor die testen positief waren 36.4 en nadat die 2 positieve dagen voorbij waren werd ie 36.7 maar na 2 dagen geloof ik tot nu is ie ineens 36.9. Is mijn eisprong dan pas na 4 dagen na die positieve ovulatie test geweest ( is toch normaal tussen de 24 en 48 laetr al : : ) Of kan het zijn dat je temp een paar dagen na de eisprong nog verder omhoog gaat : : HELP
een 2e stijging kan heel goed! is alleen maar positief....betekent waarschijnlijk dat je lichaam steeds meer progesteron aanmaakt....(belangrijk om je lichaam voor te bereiden op de innesteling) liefs elfje ps: check het topic temp-kaartjes, kom je veel te weten...
dank je wel elfje, ga ik ff kijken. Ik hoop zo dat hetgoed nieuws betekent dat afwachten is zo erg! mijn vorige cyclus was 29 dagen na curretage, ik al blij, maar deze keer had ik pas op de 19de of 20ste dag een positieve ovulatie uitslag.. ff geduld dus nog
dank je wel aardbeitje, ik kan ook niet wachten!! de tijd vliegt, maar soms een duurt een week zo verschrikkelijk lang!!