Ik ben op 3 augustus gestopt met de pil (Cerazette) en ik was er al vanuit gegaan dat ik de eerste keer na het stoppen met de pil een langere cyclus zou hebben, omdat ik dat na mijn Implanon ook heb gehad. Om toch een beetje erachter te komen hoe mijn cyclus nu gaat, ben ik op de dag dat ik krampen kreeg begonnen met tempen. Het rare is dat ik eergisteren weer krampen kreeg, zo erg dat het net voorweeën leken. Ik dacht dat het heel hefitge menstruatiekrampen waren, maar mijn ongi bleef uit... Vanochtend was mijn temp ineens veel hoger dan normaal. Misschien waren die krampen van eergisteren wel ei-pijn. Fertility Friend geeft nog niets aan, maar dat doet hij altijd pas achteraf... Wat denken jullie? Is mijn eisprong geweest? En wanneer, denk je? Dit is mijn tempkaartje: My Ovulation Chart
Hey meis, Had in 't augustustopic ook al gereageerd . Je kunt er nu nog niet zoveel van zeggen. Je kaartje ziet er tot nu toe positief uit, zoals ie nu is zou ik zeggen op 10 of 11 sept je eisprong gehad. Nog even een aantal dagen je temp in de gaten houden, blijft ie hoog is je eisprong geweest, gaat ie morgen of overmorgen weer naar beneden is ie blijkbaar nog niet geweest. Liefs!
Nou, blijkbaar is hij dus niet geweest... M'n temp is nu alweer gekelderd. Ik snap niks meer van mijn lijf!
Meis, ik weet er alles van . Gewoon proberen geduldig af te wachten.. Da's namelijk 't enige wat je kunt doen.. Hoe lastig dat ook is. Je lichaam moet waarschijnlijk even alles opnieuw oppakken na de pil, en wordt misschien nog beinvloed door de bv? Lijkt me niet, maar je weet het niet.