hoi ik moet normaal mijn ms krijgen vandaag(eigenlijk vroeger al want mijn lf is korter) maar nu stijgt men temp? ik snap er even niks van. STEL dat ik zwanger ben...ik ga vandaag naar een pretpark,kan dit kwaad? groetjes
Nee hoor. Kan geen kwaad volgens mij. Je kaartje ziet er trouwens goed uit! Wanneer ga je een testje wagen?
Anais, mooie temperatuurpiek! Hoop dat je morgen weer zo'n mooie temperatuur hebt. Ben heel benieuwd wat de uitkomst is van dit kaartje!
ghoh ik heb geen idee wanneer ik kan testen eerst zou ik centjes moeten krijgen van werk(ze hebben nog steeds niets kunnen storten door problemen) pff is er geen kosteloze zelftest? en idd ik heb nog geen 5 euro over(nietmeer na vandaag haha) volgende week zal ik eentje kopen van mijn fooi(werk toch naast de carrefour) ben benieuwd,maar ik weet niet ik heb veel spotting gehad (beige en 1 keer roze) en heb echt steken zoals wanneer je je ms krijgt. enige wat ik niet heb is pijnlijke boobs en pms(wat ik dus normaal wel heb) wel veel koppijn,warmte opwellingen,veel last van men maag (zoals misselijk,overgeven branderig gevoel soms) soms kan ik echt niets eten en soms vreet ik alles op(en heb een maagverkleining dus... ) en ja idd die temp heb ze eens vergeleken en normaal heb ik max 13 LF en een duidelijke dip. maar ikvoel echt dat ik ongesteld zou worden maar het komt niet! vrouwen kunnen zo ingewikkeld in elkaar steken!!
net een test gekocht.maar heb pas geplast dus nu gat het niet. zou ik wachten tot vanavond of morgenvroeg?ben net een dag overtijd xxx