temperatuurdaling maar geen ongi?!?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ivy1979, 27 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Hebben jullie hier wel eens last van gehad?? Gisteren en vandaag is mijn temperatuur helaas gedaald en de vorige maand kwam mijn ongi er ook gelijk achterna beginnende op dag 1 van de lage temp met bruinverlies. Nu mijn tweede dag lage temperatuur en ik had vanmorgen een heel klein beetje (zonde van het inlegkruisje zeg maar) bruinverlies maar nu helemaal niet meer, zelfs afvegen is meer gelig/wit dan bruin.

Ik heb dus maar mijn nieuwe cyclus (nav het kleine beetje bruin) laten beginnen maar ik twijfel nu een beetje. Herkent iemand dit?

2. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Ik lees even mee. Ben na 49 (!) eindelijk ongesteld. Of tenminste, dat denk ik....Heb ook een beetje bruinverlies gehad en vandaag een klein beetje bloed, maar veel minder dan normaal. Het is deze maand (2 maanden) de eerste keer dat ik temperatuur, dus nog een vergelijkingsmateriaal.
    3b6554 Ovulation charts on FertilityFriend.com

3. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ivy ik denk dat je het dan moet scoren als spotting. De eerste dag van de menstruatie is de eerste dag dat je zoveel bloed verliest dat je er echt een verbandje of tampon voor moet gebruiken. Zo formuleert FF het.
    Het lichaam kan altijd afwijken van zijn normale ritme, wacht de komende dagen maar af om te zie wat er gebeurd.

4. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    @Sandana, ik denk dat ik dat maar ga doen. Het vreemde is dat mijn LF fase meestal maar een dag of 10/11 en dat komt precies overeen.

Nou ja maar even afwachten.

@Lotje, pff dat is ook niet prettig zeg. Ben je misschien nog aan het ontpillen? Het eerste half jaar nadat ik gestopt was, was mijn cyclus ook helemaal van slag.

5. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Ja, waarschijnlijk wel. Ben 1 januari met de pil gestopt dus dat zou goed kunnen. Ik baal wel van dat lange wachten steeds....

6. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Het is inmiddels toch meer als een beetje dus nieuwe ronden, niewe kansen...

7. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Jammer... succes de volgende ronde!

Deel Deze Pagina