Temperatuurdaling maar toch zwanger??

Discussion in 'Eerste symptomen' started by mysore, Jun 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mysore

mysore Actief lid

Dec 29, 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    Hallo allemaal,

Ik had hier eerder berichten achtergelaten, maar deze kan ik niet meer terugvinden. Ik heb toen niet meer gereageerd ivm een vervelende thuissituatie. Dus: sorrie voor degenen aan wie ik niet meer heb gereageerd!

De situatie is als volgt. Op dit moment zit ik op dag 35 van mijn cyclus en ik ben nog niet ongesteld. Ik ben al een kleine week dag in dag uit misselijk, een weeïge soort misselijkheid. Veel last gehad van maagzuur, dat is nu geminderd. Normaal gesproken heb ik een cyclys van 28-30 dagen, met 2 uitspringers in de afgelopen maanden van 32 en 37 dagen.

Mijn temp was tot zaterdagochtend 36,89. Vrijdagnacht en afgelopen nacht heb ik na 4 uur slapen getempt en beide keren was mijn temp lager. Zaterdagochtend was die 36,69 en vanmorgen 36,56.

Sinds vrijdagochtend heb ik ongesteldheidskrampen, wat ik normaal pas heb vlák (lees: een uur bv) voor mijn ongesteldheid.

Wat nu? Gisteren had ik vanwege mijn lagere temp mijzelf erbij neergelegd dat ik niet zwanger zou zijn. Maar goed, ben nog steeds niet ongesteld. Nu vraag ik mij af of het mogelijk is dat mijn temp lager was doordat ik maar 4 uurtjes geslapen heb. Was het moment van tempen misschien verkeerd?

Overigens heb ik 3x getest. 1x met clearblue afgelopen donderdagochtend: heeeeeeeeeeeeeeeeeel licht positief (maar dan ook echt heel licht een vaag). Daarna 2x 'savonds getest met matcare en allebei negatief.

Kan iemand mij helpen??

2. mysore

mysore Actief lid

Dec 29, 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    Ik dacht dat het maagzuur weg was... maar ik ben de was aan het doen (veel bukken natuurlijk) en hup.... maagzuur is back! En mijn borsten doen echt pijn!! Ik word echt gek... Ik voel me door al mijn signalen zwanger... maar mijn temp en mijn laatste twee testen geven toch wat anders aan..

Smerig detail... maar ik heb ook veel meer dan anders last van doorzichtige afscheiding en het loopt gewoon naar beneden.... volgens mij is dat ook al een signaal..

Wie helpt mij de dag door... ??
    Ps ik denk dat ik pas wil testen op woensdagochtend. Want mijn langste maand ooit was die van 37 dagen. Toen had ik op dag 36 een temp verlaging naar 36.53 en die middag had ik al wel last van rozige afscheiding en wat paarsig bloed binnenin, maar de volgende dag brak het pas echt door.. nog even afwachten dus.. :(

3. mysore

mysore Actief lid

Dec 29, 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    Ik geloof toch dat ik ongesteld word... binnenin al paarsige afscheiding gespot.... k**

Share This Page