Na een enorme lange cyclus van 6maanden!!, bij de gynaecoloog langs geweest en een hoop opwekkende medicijnen, geen enkele menstruatie gehad.. Wel volgens de gynaecoloog op 8 of 9 april mogelijke eitje dat zou springen. Temperatuur doet maar raar sindsdien en ben er zelf niet van overtuigd over 8 of 9 april een eisprong gehad te hebben. Nu dus afgelopen donderdag een temperatuurstijging en die hield 3 dagen aan (jippie na 6 maanden eindelijk dacht ik) zelf ff begon lichtelijk enthousiast te worden met een stippellijntje Maar vanmorgen een daling van 0,4 op 4 dpo? Ff is niet meer overtuigd en mijn felbegeerde stippellijn is verdwenen Innesteling of toch weer geen eisprong?
Bdw mijn cyclus dagen kloppen niet ivm nieuwe cyclus moeten beginne omdat ff geen data meer weergeeft na 6 maanden. Zit dus op dag 187 van cyclus
Gisteren heb je blijkbaar op een ander/later tijdstip gemeten Het is even afwachten wat je temp morgen doet. Een innesteling lijkt me echt enorm vroeg maar het gele lichaamsdip zou kunnen (die vind plaats tussen 1 en 5 dpo).
Een half uurtje vroeger dan normaal (kleine had besloten iets vroeger wakker te worden ) maar dat dat zo'n verschil uitmaakt kan ik me niet voorstellen.
Neuh dat zal meevallen. Maar verder blijft het morgen ff afwachten. Het kan een gele lichaamsdip zijn als hij morgen weer hoog is of toch geen eisprong als hij morgen ook weer zo laag is. Had je vandaag nog getest zoals de gyn je had gezegd want dan moet je morgen toch bellen om de uitslag door te geven?
Heb getest en natuurlijk omo wit. Nu moet ik een week afwachten op ongesteldheid en dan bellen voor een afspraak.
Gedver wat balen ban je temp zeg Hij zet hef kruis terug omdat je wel 3 dagen hoge temp hebt gehad. Maar ik twijfel echt enorm of je ei wel is gesprongen.