wie ervaring in tempen en kan een kijkje nemen

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Roske, 26 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

Ik ben sinds april aan't tempen, maar ben er nog niet zo goed uit... eerst gaf ff aan dat mijn ei op dag 13 was, maar toen ik op dag 20 aangaf dat mijn vochtverlies waterig was, sloeg FF pcies tilt en verwijderde die mijn rode lijn om die dan te verplaatsen naar dag 20.

Ik dacht dat ik op dag 22 ongi ging worden en een veel kortere cyclus zou hebben, vermits ik de vorige maand ook zo'n 2dagen heb gehad met waterig verlies en dan ongi, maar deze morgen steeg mijn temp gewoon de lucht in...maar nog steeds geen ongi

iemand?

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik denk dat FF nu goed zit!

succes met wachten

3. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ik denk het ook want bij 13 ging je temp niet hoger dan je begin temp en nu bij 20 wel. Succes!

4. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    :$:(

dan zou'k deze maand een veel langere cyclus hebben ??
    want als ik mijn lf van 14 tel na de rode streep kom ik dan terecht op een cyclus van 33dagen????? pfff....

5. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    en dat alleen maar door de ingulde waarde waarde van mijn cervical fluid...want als ik die verander naar N.A, geeft die weer dag 13 aan....

ik weet nog goed dat ik een mengeling had van waterig en romig, maarja...wat moet je dan invullen? ik heb waterig ingevuld, maar blijkbaar had ik dat niet mogen doen....

want tenslotte heb ik mijn eggwhite op dag 11gehad....

6. Laurise

Laurise Niet meer actief

Hmm tja het kan zijn dat je cyclus deze keer langer is. Had je vorige keer ook een LF van 14 dagen ertussen? Bij mij zitten er 9 a 10 dagen tussen. Tja en op FF vul ik nooit die extra dingen in, ik laat hem altijd puur op mijn temp af gaan. Als je bij 13 en 20 nou geen andere dingen invult?

7. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    als ik niks invul, geeft die dag 13

mijn lf is nooit langer geweest dan 14

8. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    daarom dat ik nu niets meer begrijp.....

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    eerst had je toch 2x een temop met een open rondje, na dag 13?? heb je toen veel vroeger of later gemeten???
    misschien gaat het daar wel mis....

maar ik denk echt dat hij nu pas geweest is.

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Aan je kaartje te zien denk ik dat je ei ook pas op CD20 is geweest. Misschien dat je nu deze ronde wel een wat kortere LF hebt, dat zou zo maar kunnen. Die van mij is ook wel eens 11 dagen geweest ipv de normale 14.

Maar aan je temp te zien van vorige cyclus was die na ei zo rond de 36.6 - 36.7. Het is dus niet echt logisch dat ie op dat 13 is geweest, want toen was je temp na ei continue maar 36.2 en dat is wel erg laag voor een temp na ei.

11. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    thx meiden :)

jah, ik zal er maar aan moeten wennen dat ik een zeer late ei heb gehad en dat mijn lf mss korter is of mss even lang en een langere cyclus....

btw truus, proficiat met de zwangerschap ;)

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Dank je wel meid, hopelijk is het jou ook snel gegund! :)

Deel Deze Pagina