zoveel miskramen ?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Iris, Aug 21, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Iris

Iris Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    2,371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    hallo damez...

bij het forum' na hoeveel maanden zwanger',staan shocking veel miskramen.nou vraag ik me af, hebben jullie de mk aan voelen komen.voelde het toen minder goed,gevoelsmatig dan?hadden jullie veel bruin of bloedverlies voor de mk?
    na hoeveelste week gebeurde het?sorry dat ik zoveel vragen stel, maar schrok erg van het aantal.

liefs iris

2. caroline27

caroline27 Actief lid

Jan 3, 2006
    365
    0
    0
    Ik had er geen slecht gevoel bij , begon gewoon te vloeien en daaraan merkte ik dat het mis ging. Het ging bij 8 wk mis maar het gaat bij veel meiden wel goed en bij mij nu ook. Je moet jezelf niet zo druk maken en lekker genieten want je baby heeft er niets aan als jij heel angstig bent .

Geniet er maar lekker van en gefeliciteerd !

liefs caroline

3. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Ik voelde vanaf het begin dat het niet goed zat, toen ik een echo kreeg bij 9 weken werd dit bevestigd. Ik had al een afspraak staan voor curettage toen de miskraam met precies 10 weken gelukkig nog spontaan op gang is gekomen. Ik heb vooraf niet gevloeid, geen krampen gehad maar intuitief wist ik gewoon dat het niet klopte

4. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    ik voelde bij mijn mk-en dat het niet goed zat op een of andere manier, had geen bruinverlies ofzo alleen een gevoel.
    deze keer (en bij mijn zoontje) voelde ik dat het goed zat.

5. noralien

noralien Fanatiek lid

Jun 7, 2005
    2,734
    1
    0
    Wormerveer
    Bij de eerste zwangerschap was ik heel onzeker en wist ik niet of ik wel al blij mocht zijn omdat het nog zo pril was. Ik weet niet of dat een voorgevoel was of dat het gewoon bij een eerste zwangerschap hoort, die onzekerheid. Het bloeden was in 1 keer heftig. Heb er geen krampen bij gehad.
    De tweede keer had ik juist een goed gevoel. Het bloeden begon toen iets minder heftig maar werd snel heviger. Ook hierbij geen krampen.
    Beide miskramen waren heel vroeg (4 á 5 wkn)

Maar laat je niet afschrikken door wat je leest over miskramen.
    Oké het komt heel veel voor. Maar nóg vaker gaat het gewoon goed.
    Probeer al een beetje van je zwangerschap te genieten en houdt in je achterhoofd dat het nog pril is. Maar laat je niet gek maken.

Groetjes Noralien

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Als ik je een tip mag geven en dat je lekker kunt genieten lees die verhalen niet of zo weinig mogelijk je gaat je er zo onzeker van voelen en dat ben je al in het begin van je zwangerschap.

Zelf heb ik alleen hele hevige buikpijn gehad en toen ik naar de wc ging verloor ik een grote bloedprop.

Share This Page