Ervaringen gezocht met menopur

Discussion in 'MMM clubs' started by cdokter, Apr 26, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cdokter

cdokter Bekend lid

Oct 14, 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    Vandaag te horen gekregen dat ik menopur mag spuiten
    Nu kreeg ik te horen dat je het zelf moet klaar maken dat idee vindt ik beetje eng bang dat ik het verkeerd doe

En is het zo dat je net voelt als je zwanger bent overgeven misselijk stemmings wisselingen
    Ben benieuwd naar jullie ervaringen

2. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    Hoi. Zelf klaarmaken is idd even wennen, maar dat heb je na een paar keer wel onder de knie hoor. En die verschijnselen herken ik helemaal niet. En ik heb in een paar jaar tijd heel wat menopur gebruikt. Dus ik zou zeggen: probeer een beetje rustig te blijven. Ik weet het, het is allemaal nieuw en eng. Maar voor je het weet, heb je de routine te pakken. En hopelijk is het snel raak!

3. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    3,654
    918
    113
    Het zelf klaar maken went wel snel. ( vond ik maar werk ik de zorg ;) )
    Kwam bijwerkingen eigenlijk helemaal niks! Alleen op de 3de dag dat ik aan het spuiten was ben ik iedere keer de hele dag duizelig en wat hoofdpijn.
    Verder heb ik helemaal nergens last van.
    Alleen de vloeistof erin spuiten vind ik wel pijnlijk, het brand iedere x. Doe er dan ook zeker 10 minuten over om die 1 ml erin te spuiten

4. Roosje27

Roosje27 Lid

Nov 16, 2015
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd hoe ik het het vindt
    Allemaal erg spannend

5. Tearmiss

Tearmiss Actief lid

Feb 18, 2015
    214
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik spoot ook menopur. Dat klaarmaken viel me reuze mee. Bijwerkingen had ik ook bijna niet en het prikken deed af en toe een beetje pijn, een beetje een gevoelige buik. Maar ik deed het voor het slapen gaan en dan had ik er de volgende dag geen last meer van.

Dikke knuffel

Share This Page