hallo dames, Weten jullie wat een 2e temperatuurdip kan verklaren na de ovulatie? Hierbij mijn kaartje 423298 Ovulation charts on FertilityFriend.com
Het zegt helaas niks op dit moment. Je temp kan nogal schommelen tussen ei en nod. Maar ik hoop natuurlijk dat het een goed teken is voor je.
vandaag is je temperatuur weer mooi omhoog gegaan zie ik! spannend nog steeds hoor! hoop dat je binnen een aantal daagjes positief mag testen!
Je kunt een innestelingsdip hebben gehad op één van de dipdagen. Als je temp nu 37 blijft of nog iets hoger komt dan oogt het een trifasische cyclus en dat is wel in bepaalde mate een voorspeller van een zwangerschap. Niet 100 %,maar wel behoorlijk. Dus dan zou ik goede hoop hebben.
vanmorgen de temperatuur 0,1 graad gedaald en een negatieve test ik verwacht niet dat het deze ronde raak is... ik had er zo op gehoopt.. Bij mijn zoontje teste ik 4 dagen voor nod al positief..
ik zit net nog eens te denken zou het ook kunnen zijn dat ik mijn eisprong op dag 25 heb gehad? Ik ben die vrijdag lichtjes verkouden geweest een paar dagen. Ik ga er maar rekening mee houden dat dag 25 ook mijn eisprong dag geweest kan zijn. Dan ga ik als ik niet ongesteld wordt vrijdag testen. Dan zou ik meer hoop op een zwangerschap hebben dan dag 21 omdat we het voor het laatst 3 dagen daarvoor gedaan hebben. Ik hoop dat dag 25 mijn eisprong dag is.. Pff dat wachten..