Ik ben gelijk met de pil-ongesteldheid gaan tempen (wel gestopt met de pil). Ik heb pcos (wil kijken of mijn lichaam het zelf eens op zal pakken) en heb dit nog nooit meegemaakt. Nooit een eisprong van mezelf gehad en vind het erg vreemd dat mijn temperatuur blijft dalen! Temp op de juiste manier en rond dezelfde tijd 's ochtends vroeg. Iemand die zo'n kaartje herkent?? Ik weet dat er nog heel weinig over te zeggen valt maar ben toch erg benieuwd of er mensen met een soortgelijk begin van een temperatuurkaartje zijn..
Ahh wat irritant ik krijg het niet voor elkaar (heb het kaartje in album gezet maar volgens mij is die ook niet te zien?).. Misschien dat iemand er op deze manier iets van begrijpt..: dag 1 - dag 2 - dag 3 - 36.7 dag 4 - 36.6 dag 5 - dag 6 - 36.7 dag 7 - dag 8 - 36.6 dag 9 - 36.4 dag 10 - 36.3 dag 11 - 36.1 Voor mij is dit echt iets heel vreemds heb het nog niet meegemaakt zo..
Hi BabyD, Ik heb dit zelf ook. Niet zo extreem als jij, maar ik begin op dag 1 met 36.6/36.7 en daal in de 5 dagen daarna vaak tot 36.2. Daar blijf ik dan omheen hangen tot m'n ei is gesprongen. Wel apart dat hij zolang daalt bij jou..weet niet zo goed wat ik er nog meer over kan zeggen
Zo ver daalt ie bij mij ook niet. Maar ik heb op ff wel kaartjes gezien die ook een lage basale temp hadden. Maar de eerste 8 dagen is ie wel stabiel... Komende dagen maar afwachten en voor de zekerheid maar vast aan de klus? Veel vrouwen hebben een dip vlak voor hun ei... Succes! En ik hoop dat je nu wél een eigen eisprong hebt!