Ik temperatuur deze maand voor het eerst. Ik had vrijdag middag 14.00 positieve ovulatietest, zaterdag en gister was die alweer negatief Maar nu is mijn temperatuur nog niet gestegen. Vergeleken. Met vrijdag is die maar 0,1 hoger. Kan die nog gaan stijgen of is me ei niet gesprongen. Me temp van zaterdag is iets hoger want was op stap geweest. Dus had maar 3 uur slaap en wat alcohol op.
Hoi Clarajilla, ik heb hier even naar je kaartje gekeken! Ik denk dat je nog geen eisprong hebt gehad, ben benieuwd wat je temperatuur de komende dagen gaat doen! FF zal, zodra je eisprong duidelijk is, een rood kruis zetten in de grafiek (of een lijnen met kleine streepjes, zoals in mijn kaartje, als hij er niet helemaal zeker van is).
Ik ben ook benieuwd wat de komende dagen mijn temperatuur gaat doen. Ik blijf voor de zekerheid wel ovulatietesten doen heb er toch genoeg liggen!
Gister zag me kaartje er nog goed uit maar vandaag is het weer helemaal niks.. Gister steeg die 0,5 en vandaag is die weer gezakt met 0,5. Was vandaag wel weer uur eerder wakker. Toen niet getemperatuurd. En toen me wekker ging om te temperaturen, had ik dat uur heel onrustig geslapen, heel veel gedraait en duurde lang voor ik sliep.. Dus ik weet het allemaal niet meer. Zie alles somber in
Ik had mijn eerste temperatuur ronde ook zo'n onduidelijk kaartje, maar weldegelijk een eisprong, want ik werd ongesteld. Nu na 4 rondes kan ik eindelijk was wijs uit mijn kaartje en ziet hij er voor mijn doen mooi uit Ik zou ook nog even door temen, zeker je cyclus afmaken om inzicht te krijgen en ook veder gaan met de testjes. Succes!
Dankje voor je reactie sharonn! Het maakt mij zo onzeker dit kaartje. Ben ook 'al' in de 10de ronde en had hierdoor meer duidelijkheid willen krijgen maar die krijg ik maar niet haha. Heb toch weer een beetje hoop dat het wel goed komt. Heb ook wel idee dat me eisprong is geweest door andere symptomen. Maar snap nog niet veel van FF. En ik ga zeker wel door met tempen
Clarajilla temp je wel rectaal, elke dag op zelfde tijdstip, voordat je opstaat etc.? Ik zie ook nog niet duidelijk een eisprong.
Ja dat Doe ik allemaal iedere dag om 5.30 en rectaal, daarom vind ik het ook zo vaag. Vorige maand halve wegens cyclus begonnen ( op dag van positieve ovulatietest) en via me oor gemeten maar had toen veel pieken en dalen maar altijd wel redelijk hoog. Maar deze maand voor het echt dus ben overgegaan naar rectaal tempen
Het is nu weer heel raar! Vanmorgen gestegen met 0,6 Vanacht wel raar geslapen werd om 2 uur wakker door een mug dus bed uit voor muggen spul, 5 min later weer bed uit had hele droge mond en toen duurde het voor mijn gevoel lang dat ik sliep. Dus denk minimaal 3 uur slaap te hebben gehad voor ik temperatuurde Maar heb ook x gehad dat ik uur te vroeg wakker werd. Voor mijn gevoel onrustig geslapen had dat uur en nog was me temp laag