7december NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Stientje, 3 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    NOu ik denk dat ik al vroeger ongesteld ga worden, krampachtige
    toestanden maar ben af en toe wel heel duizelig... Zie soms echt
    sterretjes bij daylight !!! Voorlopig nog hoge temp maar ...... ?
    Hoe gaat het met de anderen onder jullie die binnenkort
    ongesteld mt worden ? Brr hoe dichter het er aankomt
    hoe zenuwachtiger ik word...
     
  2. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Veel succes Stientje, ik duim voor je!!
     
  3. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hoi Stientje,
    Ik hoop voor je dat je zwanger bent!
    Nenske
     
  4. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Dank je wel !! Is nu pas de 5de maal proberen
    bij Xanthe was ik na 5 maanden zwanger, bij Noah na 3 maanden... deze keer zal het wat langer
    worden denk ik !!
     
  5. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi hoi,

    ik moet morgen ongie worden(hoop van niet natuurlijk), heb ook nog steeds hoge temp. ben benieuwd hoor, we zien wel dit is ook voor mij de 5e ronde nou ja 4e (1e na curretage :cry: tel ik niet echt mee)

    gr saskia
     
  6. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    ik duim mee hoor stien dat ze weg blijven
     
  7. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Veel succes melliemel morgen !!! En dank je wel Andrea !!
     
  8. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    succes morgen,laten we het hopen voor je enne misschien hoef je niet langer te wachten als bij de anderen ;)
     
  9. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Suc6, ik duim ;)
     
  10. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    nou hier zijn de :evil: aangekomen denk ik licht rose bloedverlies,

    helaas, volgende keer beter

    gr saskia
     
  11. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    duimen duimen duimen, geluk gewenst!
     
  12. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    O jammer Mellimel hoop dat je bij de volgende ronde ons fijn nieuws mag komen vertellen... had ook al wat bloedverlies vandaag maar nog maar heel licht... dus 't zal ook voor heel snel zijn denk ik. Deze avond was het gedaan maar verwacht morgen of zo toch wel the grand finale !!!
     
  13. Delphine

    Delphine Lid

    29 nov 2005
    41
    1
    0
    Gent (B)
    Hey Stientje,

    mijn NOD is ook 7/12....... en ik weet niet hoe ik me voel...heb al enkele dagen een wat vervelend gevoel in de onderbuik (gespannen en opgeblazen gevoel), dus ik denk dat het niet voor deze keer zal zijn. Vorige week wel hevige steken gehad in mijn borsten en buik (trok tot in mijn lies).. Tja, nog even wachten en we zien wel!! Succes iedereen!!!!!!!!
    Liefs, Delphine
     
  14. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    ahh stien gaat spannend worden zeg

    ook spannend voor jouw delphine
     
  15. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Heyyyyyyyyyy wat tof dezelfde dag !!! Ja hier raar hoor, had gisteren beetje bloedverlies... en al paar dagen krampen... ik dacht ok vanmorgen zijn ze daar weer ... me temp laag .... mmm nee niks te bespeuren vandaag ... misschien morgen...
    heb steken in me lies en pijn in me bil achteraan... dus morgen THE DAYYY !!! Veel succes ook voor
    jou Delphine !
     
  16. Delphine

    Delphine Lid

    29 nov 2005
    41
    1
    0
    Gent (B)
    Hey Stientje (en de andere meiden ook natuurlijk!!)

    Wat spannend toch he...Wij zitten nu (nog maar) in de tweede ronde, maar toch is er die hoop... Toch gek wat dit toch allemaal met je doet!!! Onvoorstelbaar! Soms wou ik dat ik er niet zo mee bezig was, maar ja, das wel makkelijk gezegd!! Elk krampje, steekje, hoofdpijn, pukkeltje lijkt wel alsof je lichaam je luidkeels toeroept: 'HALLOOOOO, WEES MET ME BEZIG!!!!!' En dan mag je er niet bij stilstaan..mmhm!

    Nou ja, hopen dat de dagen maar snel voorbij gaan en als het deze keer niet gelukt is, dan maar hopen dat ook de volgende twee weken snel voorbij gaan zodat we er weer tegenaan kunnen gaan!!!
    Maar eerst nog wel even hopen dat die duivels zich niet laten zien!!
    Succes!! Hou me op de hoogte!!!
     
  17. Narcissen

    Narcissen Bekend lid

    20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Hallo allemaal,
    Mijn NOD is ook woensdag de 7de! Spannend! Duim, duim duim etc.
    Heb wel veel last van gevoelige borsten. Heb het idee dat ze groter aanvoelen, maarja het kan wel m'n lijf zijn dat me voor de mal houdt! Heb met mezelf afgesproken vrijdag te mogen testen. (t is de 2de ronde pas, vorige keer een cyclus van 28 dagen, ga daar nu ook vanuit, maar het kan natuurlijk langer zijn)
    Dames, succes!!
     
  18. Delphine

    Delphine Lid

    29 nov 2005
    41
    1
    0
    Gent (B)
    Jep, hier hetzelfde! Die borsten van me lijken ook wel opeens wat duidelijker aanwezig!! Maar ja, het kan natuurlijk ook wishfull thinking zijn! Haha!!

    Ben ook uitgegaan van een cyclus van 28 dagen. Hopelijk blijft het zo! (toch al 2 keer 28 dagen geweest, maar blijkt dat dit kan veranderen..)Ik zou wel balen moest ik opeens een veel langere cyclus hebben!! Nog langer wachten!

    Ik duim voor jullie!! En hopelijk blijven die verdomde duivels bij ons allen weg!!

    Duim duim duim duim...

    Liefs, Delphine
     
  19. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Da's zo leuk hieraan hé !!! Iedereen zit gewoon op dezelfde golflengte !!! En een lijf kan heel bedrieglijk doen !!! Dus veel moed allemaal !! Deze keer niet ??? Gaan we samen voor de volg ronde
    OK ?? xxx
     
  20. Delphine

    Delphine Lid

    29 nov 2005
    41
    1
    0
    Gent (B)
    AFGESPROKEN!!! Das inderdaad zo leuk hieraan! Iedereen is met hetzelfde bezig en ik vind het tof om erover te kunnen doordraven. Ik kan er bij mijn ventje ook wel mee terecht maar dat is toch niet hetzelfde. Hij verklaart mij bijna gek! En ook mijn moeder is begaan maar die zegt dat ik me zo niet mag focussen, dat mijn lichaam nog tijd nodig heeft na al die jaren de pil en bla bla bla (niet slecht bedoeld natuurlijk!!!!) maar dat zijn nu net de zaken die je NIET wil horen!!

    Laten we maar samen lekker onzeker zijn en vol spanning naar wat (niet) komen zal en al wat erbij komt kijken!!!!!

    xxx
     

Deel Deze Pagina